שני תושבי חיפה נעצרו, אחרי מעקב סמוי, לאחר שפרצו לחמישה בתי עסק בעיר, גנבו רכוש בשווי 100 אלף שקל וזרעו הרס בבתי העסק

המשטרה הגישה השבוע בתום חקירה סמויה, כתב אישום נגד שני תושבי חיפה בחשד למעורבותם בשורת התפרצויות בעיר וגניבת רכוש בשווי של כ- 100,000 שקל

 

במסגרת אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל בתחום עבירות הרכוש, שתכליתה שמירה על הציבור ובטחונו האישי, ניהלו בלשי תחנת זבולון בשבועות האחרונים פעילות סמויה שאפשרה בתום איסוף הראיות, את מעצרם של שני תושבי חיפה בשנות ה- 30 לחייהם בשעה שפרצו לעסק בחיפה וגנבו מתוכו רכוש.

מדובר בחקירה סמויה, שכללה מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, במסגרתה עצרו הבלשים את החשודים בעת יציאתם מהמקום כשברשותם מחשבים ורכוש שעל פי החשד גנבו מבתי עסק באזור וכן בחיפוש בכליהם נתפסו כלי פריצה.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה עולה, כי במהלך החודשים יוני-יולי 2020, פרצו החשודים ל- 5 בתי עסק באזור חיפה ומפרץ חיפה, כאשר בחלק מהמקרים גרמו נזק לבתי העסק ולמצלמות האבטחה וגנבו מהם מחשבים, מצלמות, טלפונים ניידים וכסף מזומן בשווי כולל של כ- 100,000 שקל.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והשבוע, כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשודים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות