עבודות תשתית נרחבות יחלו בשכונת גבעת רם בקריית אתא. עלות הפרויקט 15 מיליון שקל

עיריית קריית אתא תבצע שדרוג של כל הרחובות בשכונת גבעת רם כולל שיפוץ גן המשחקים ומגרש הספורט. עלות הפרויקט: כ-15 מיליון שקל

עיריית קריית אתא נערכת לקראת ביצוע עבודות התשתית בשכונת גבעת רם. בשלב הראשון יבוצעו עבודות ברחובות האלה והארז ובהמשך בשאר הרחובות בשכונה: צבי הרר, האורן, האשל, רותם, דפנה, יסמין, אלמוגן, הדס ומורן.
במסגרת העבודות תבוצע הסדרה של הכבישים והמדרכות כולל קרצוף וריבוד, ביצוע שכבת אספלט חדשה ושיקום אבני השפה. בנוסף העבודות כוללות טיפול במפגעים, התקנת עמודי תאורה חדשים ופיתוח נופי נרחב.
בנוסף יתבצע שדרוג נוסף של גן המשחקים ברחוב צבי הרר שיכלול פיתוח נופי והתקנת מתקני משחק חדשים וכן ביצוע מגרש ספורט משודרג ברחוב אלמוגן. עלות הפרוייקט: 15 מיליון שקל.
מעיריית קריית אתא נמסר: "העירייה ממשיכה לפעול לשיפור התשתיות בעיר למען התושבים כולל שימת דגש על שיקום ושיפוץ התשתיות הוותיקות. העבודות מבוצעות בהתאם לסטנדרטים קפדניים כאשר עם השלמתן, תושבי השכונה ייהנו מתשתיות חדשות ברמה הגבוהה ביותר אשר ישרתו אותם בשנים הבאות."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות