במאמץ למנוע את התפשטות הקורונה יצאו לוחמי פיקוד העורף בשיתוף עיריית נשר למבצע הסברה

ראש עיריית נשר, רועי לוי, ברך על שיתוף הפעולה ״איננו מאמינים בחלוקת דוחות, אנחנו עובדים בהסברה לציבור ובהרגלה למצב החדש כבר מתחילתו של המשבר. עובדה זו גם משתקפת היטב במספרים הנמוכים ביותר לכל אורך המשבר, כאשר בשיאו מספר החולים הגיע ל- 18 חולים מאומתים בלבד״.

למרות הטמפרטורות הגבוהות, יצאו אמש חיילי גדוד תבור של פיקוד העורף למלחמה החשובה ביותר של התקופה- מלחמת ההסברה בעורף. מצוידים בעלוני הסברה ומאות מסכות הם יצאו לדרך. ראש העיר רועי לוי ברך על שיתוף הפעולה ואמר ״ איננו מאמינים בחלוקת דוחות, אנחנו עובדים בהסברה לציבור ובהרגלה למצב החדש כבר מתחילתו של המשבר. עובדה זו גם משתקפת היטב במספרים הנמוכים ביותר לכל אורך המשבר, כאשר בשיאו מספר החולים הגיע ל- 18 חולים מאומתים בלבד״.

אתמול בשעה 10:00 הגיעו לרחבת עיריית נשר כוחות הלוחמים של גדוד חילוץ והצלה ״תבור״ של פיקוד העורף.  המשימה היומית הייתה לבצע הסברה במרחב העיר נשר בנושא התנהלות במרחב הציבורי בתקופת הקורונה. מנכ״ל העירייה צחי שומרוני ציין כי בנשר התחילו בהרגלת התושבים למצב החדש מתחילתו של הגל הראשון. פקחי העירייה עם עלוני הסברה ומסכות פקדו חדשות לבקרים את מרחבי הקניות בעיר וביצעו פעולות ״אכיפה חיובית״.

מקבלים תעודות. ראש עיריית נשר, רועי לוי עם חיילי פיקוד העורף. צילום דוברות עיריית נשרמקבלים תעודות. ראש עיריית נשר, רועי לוי עם חיילי פיקוד העורף. צילום דוברות עיריית נשר

בתדרוך הבוקר נכח אל"מ במיל' אמיר הראל מפקד נפת חוף וכך אמר "שיתוף הפעולה בין גדוד תבור לנפת חוף קיים גם בשגרה וגם בחירום. שיתוף הפעולה עם נשר מאוד אמיץ. מודעות החירום כאן מאוד גבוהה ומאוד חזקה. הרשות דואגת לכל מחסור, מוודאת שלא חסר כלום ומסייעת במידת הצורך. נוכחות הגדוד מחזקת את הפעילות של הרשויות במרחב האזרחי. החיבור בין נשר לפיקוד העורף, גם בגל הראשון הוביל לעשייה מדהימה. התושבים מרגישים את זה. כל העשייה כאן מקדמת את המטרה והיעד. עיריית נשר נמצאת במרכז של כל תרחישי הייחוס ובאופן מתמיד מתרגלת כאן חירום ונערכת."

כוחות פיקוד העורף התרשמו לטובה מהמשמעת הנראית ברחובות נשר, רובו המוחלט של הציבור מקפיד על עטית מסכה במרחב הציבורי. נתון המתבטא במספרים הנמוכים ביחס לרשויות האחרות במרחב.

בסיום הפעילות התכנסו ברחבת העירייה כל מי שלקח חלק בפעילות לסיכום. ראש העיר העניק באופן אישי לכל חייל ומפקד תעודת הערכה על פועלו למען העיר ולמען האזרחים.

ראש עיריית נשר, רועי לוי עם חיילי פיקוד העורף. צילום דוברות עיריית נשרראש עיריית נשר, רועי לוי עם חיילי פיקוד העורף. צילום דוברות עיריית נשר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות