לפני כשעה- דירה ברחוב ביכורים בקריית אתא, נשרפה כליל. בתחילה, היה חשש ללכוד בדירה

היום בצהריים הוזעקו צוותי כיבוי לדירה ברחוב הביכורים בקריית אתא שעלתה באש. בתחילה, היה חשש שבעל הדירה נלכד. לאחר סריקות נמצא שהמקום ריק. למקום נגרם נזק כבד

שריפה בדירה בקרית אתא עם חשש כבד ללכודיםלפני

בשעה 13:41 התקבלה הודעה במשל"ט מחוז חוף (מוקד 102), על שריפה בדירה ברחוב ביכורים בקרית אתא, עם חשש כבד ללכוד ועשן סמיך אשר אופף את חדר המדרגות ולוכד את דיירי המבנה בדירותיהם ללא יכולת להימלט. כוחות רבים בפיקודו של רשף רונן אטיאס הוזנקו מתחנת קריות לאירוע.

לוחמי האש פרצו את דלת הדירה הבוערת, חדרו פנימה תחת עשן כבד וביצעו סריקות לאיתור לכודים. למרבה המזל דיירי הדירה לא שהו בה בפרוץ השריפה. יתר דיירי המבנה הונחו להסתגר בבתיהם עד שכובתה האש ובוצע שחרור עשן מחדר המדרגות.

סגן מפקד תחנת חיפה רשף משה צ'יקו לוי, הגיע למקום האירוע וסיכם: "הגענו לשריפה בדירת מגורים בקומה 2 מתוך 4, כשקיים חשש כבד ללכוד במקום. צוותי הכיבוי פרצו את הדירה, ובתושייה רבה חדרו לדירה הבוערת, סרקו את הדירה ושללו לכודים במקום. לוחמי האש המשיכו בפעולות עד לכיבוי סופי. הדירה בערה כליל, נזקים כבדים במקום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות