צפו: תאונה רבת נפגעים ועם לכודים בהתהפכות אוטובוס בצומת כברי, לאחר התנגשות ברכב פרטי

מעל 15 פצועים, בהם לכודים שחולצו מהתהפכות אוטובוס בתאונה בצומת כברי. רוב הפצועים באורח קל

ארבעה צוותי כיבוי והצלה בפיקודו של רב רשף עופר חזן, פועלים בזירת תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי בצומת כברי, ישנם לכודים במקום ולוחמי האש פועלים לחילוצם.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים 18 פצועים, בהם: 1 במצב בינוני גבר בשנות ה-50 שהיה לכוד באוטובוס וחולץ על ידי הכבאים, 15 מנוסעי האוטובוס ו-2 מהרכב הפרטי, במצב קל.

חובש על אופנוע מד"א סהר בראל, סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים מאוד של מד"א בהם, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי מד"א. ראינו רכב פרטי מעוך ובסמוך, בצד הדרך אוטובוס הפוך על צידו. בחלקו הקדמי של האוטובוס נלכד גבר בשנות ה-50 ולאחר שכוחות הכיבוי חילצו אותו, פינינו אותו בהכרה מלאה כשמצבו מוגדר בינוני. 15 נוסעים נוספים מהאוטובוס, יצאו ברובם עצמאית, 3 מהם שכבו מחוץ לאוטובוס. מהרכב הפרטי יצאו 2 נשים בשנות ה-30. ערכנו מיון ראשוני בשטח והענקנו לפצועים טיפול רפואי מהיר ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם קל."

דניאל מלכה נהג אמבולנס של איחוד הצלה מדווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס שהתהפך על צדו ורכב פרטי. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשני פצועים בינוני ול-17 קל. חלקם פונו באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי לגליל בנהריה".

 

צילומים מזירה: דוברות איחוד הצלה ודוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות