ההתארגנות המרגשת של תושבים, בעלי עסקים וראש עיריית נשר לטובת ילדה ממשפחה מעוטת יכולת, שחלמה לחגוג בת מצווה כמו כולן. החגיגה המיוחדת תתקיים הערב

עיר שלמה- נשר, תושבים, בעלי עסקים וראש העיר התגייסו כדי להגשים הערב את חלומה של מ' שמציינת בת מצווה. מ' ממשפחה מעוטת יכולת חלמה על חגיגה כמו לכל הילדים, פוסט אחד והתגייסות מרגשת של עיר מגשימים לה הערב את החלום

מ׳ המתגוררת בנשר חולמת כבר מספר שנים על הבת-מצוה המושלמת, כזו בה תהיה לה את השמלה המושלמת, העוגה המושלמת והמוסיקה הכי מקפיצה. משפחה של מ׳ הינה משפחה מעוטת יכולת, אשר נפגעה כמו רוב תושבי המדינה בתקופת המשבר הכלכלי שהביא אתו וירוס הקורונה, עובדה שחיסלה את האפשרות לחגיגות בת מצוה עבור מ׳ . כנגד כל הסיכויים היום בערב תחגוג בת מצוה חגיגית ומהודרת בדיוק מה שיחלה לה והכל תודות לקהילה המדהימה בעיר בה היא מתגוררת.

הכל התחיל בפוסט בקבוצה המקומית ״הורים בנשר״, בו נכתב: ״בחודש יולי בע״ה בלי נדר חוגגת בת מצווה ילדה מקסימה שלמשפחתה אין את האפשרות לחגוג לה בענק לכן אני מחפשת את אלה שיש להם לב בגודל בית ומוכנים להירתם יחד איתי כדי לחגוג לה אפילו בקטן אבל שלא יחסר כלום ולכן אני פונה כאן אליכם בקבוצה הענקית שלנו ואם כל אחד יעזור במשהו קטן אפשר לעשות לה שמח וטוב על הלב…״.
תושבי העיר, בעלי העסקים שגם הם נפגעו קשות מהמצב הכלכלי, לא התלבטו, עשרות נותני שירותים בתחום ימי ההולדת והאירועים נרתמו לתרום מזמנם וכספם למען קיום בת המצווה. עם זאת, חסר למארגנות מקום שבו יוכלו לחגוג את בת המצווה. עיריית נשר והעומד בראשה, רועי לוי, נרתמו למשימת החיפוש ומצאו את המקום המושלם, מועדון הנוער העירוני. בתחילתו של חודש יוני כאשר הקורונה בדעיכה והמגבלות אשר הוטלו על אירועים הוקלו נראה כאילו הכל מתנהל כמתוכנן. בשבוע שעבר עם נסיקת מספר הנדבקים היומי, החלו לחזור המגבלות עד כדי הגבלת אירועים בחללים סגורים לכ-20 אנשים בלבד. לאור השתנות המצב, הוקצה לטובת קיום בת המצווה אמפי הסמוך למועדון הנוער שיאפשר להגדיל את מניין החוגגים לכ-50 לפי אישור משרד הבריאות.
רועי לוי ראש העיר סיפר: ״זו שעה קשה לכלל האזרחים במדינת ישראל, הנזק הכלכלי שהביאה אתה מגפת הקורונה קטלנית לא פחות מהנזק הבריאותי, במיוחד לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים. עם זאת החליטו להירתם למטרה הקדושה הזו עשרות נותני שירותים כדי להגשים את חלומה של מ׳. זה מרגש. בשבילי זו המשמעות של ערבות הדדית וקהילה תומכת״.
יפית ביטון מפרסמת הפוסט המקורי סיפרה: ״כולנו מאוחדים כאן בנשר וזה מה שחשוב. כל הכבוד למי שנתן מטוב ליבו לשמח את מ׳ המקסימה״. שלומית לוגסי אשר התגייסה כמארגנת האירוע הוסיפה: ״לאורך כל התקופה של הארגון פחדנו מדבר אחד, לאכזב את מ׳. בגלל חוסר היציבות בהנחיות, שמרנו את האירוע בסוד. אני רוצה להודות לכל מי שתרם מזמנו או מכספו לקיום האירוע״.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות