בצל הקורונה: 85 אחוז מילדי הגנים בחרו להשתתף בפרויקט "בית הספר של החופש הגדול" בקריית ביאליק

למרות משבר הקורונה והתחלואה, ההורים והילדים בקריית ביאליק מביעים אמון במערכת החינוך בעיר ומצביעים עם הרגליים בנוכחות של 85 אחוז ב"בית הספר של החופש הגדול"

למרות משבר הקורונה, 85% מילדי הגנים בקריית ביאליק נרשמו למסגרות החינוכיות של "בית הספר של החופש הגדול".

כ – 1200 ילדים פוקדים מידי בוקר 41 גני ילדים לפעילויות העשרה ופנאי. הקייטנות שהחלו ב – 1.7.20 מיד עם סיום שנת הלימודים יימשכו עד 6.8.20.

הגנים פועלים בהקפדה יתרה לפי מתווה של התו הסגול, כאשר להורים ניתנה אפשרות לבחור ביום לימודים רגיל המסתיים בשעה 13:00 או יום לימודים ארוך המסתיים בשעה 17:00.

בנוסף לגנים, בכל בתי הספר בעיר נפתחו מסגרות חינוכיות לכיתות א'-ד', שאף הן פועלות על פי מתווה משרדי הבריאות והחינוך.

בכדי לשמור על הילדים, לא מתקיימת פעילות חוץ בית ספרית ונשמר מרחק בין המשתתפים בפעילויות.

כ-90% מצוותי ההוראה המלמדים בקייטנות בבתי הספר הן המורות המלמדות באותם בתי הספר במשך שנת הלימודים. 

השנה שולבו לראשונה בפעילויות בקייטנות תכנים לימודיים וזאת עקב ביטול הלימודים בחודשי הסגר עקב משבר הקורונה. חידוש נוסף הינו תגבור בצוותי ההוראה: 60 סטודנטים משמשים ככוח עזר בקייטנות.

ראש  העיר, אלי דוקורסקי: "האחוז הגבוה של משתתפי הפרויקט "בית הספר של החופש הגדול" מצביע על האמון של ההורים במערכת החינוך בקריית ביאליק. השנה התאמנו את הפעילויות לרוח התקופה. כך, למשל, אין הזנה בקייטנות והילדים מתבקשים להביא את האוכל מהבית על מנת לשמור על ההיגיינה האישית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות