המועדונים "המוריסון" ו"לופט otr" בחיפה נסגרו, לאחר שהפעילו רחבות ריקודים בהם המבלים היו צפופים ובלי מסיכות

המשטרה סגרה אמש שני מועדונים בחיפה שפעלו בניגוד לתנאי "התו הסגול". המועדונים הם "המוריסון" וה-"לופט otr". בשני המועדונים הופעלה רחבת ריקודים עם צפיפות ובלי מסיכות

במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה יזומה שמבצעת משטרת ישראל במתחמי הבילוי, לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, ערכו אמש שוטרי תחנת חיפה ביקורים במספר מועדונים ופאבים בעיר.

בתוך כך, בבדיקת שני מועדונים בחיפה "המוריסון" ו"הלופט otr" עלה כי לא נשמרו תנאי ה"תו הסגול" כאשר בשני המועדונים הופעלה רחבת ריקודים תוך אי שמירת מרחק בין המבלים ואי עטיית מסכות.

בעלי המועדונים זומנו לשימוע והמקומות נסגרו למשך 15 ימים. בנוסף, השוטרים רשמו קנס על סך 5,000 שקל לבעל פאב שבו לא נשמרו תנאי ה"תו הסגול" כאשר היתה התקהלות בכניסה למקום ולא נשמר מרחק של שני מטרים בין השולחנות במקום. בעל המקום זומן לשימוע במסגרתו הסתפקו השוטרים בדו"ח אזהרה.

במשטרה מציינים: "משטרת ישראל רואה בחומרה הפעלת עסק בניגוד לתקנות לשעת חירום ותפעל באופן מוגבר לאכיפת הנחיות משרד הבריאות, למען שלום הציבור".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות