נהגו שיכורים וללא רישיון, דרסו והפקירו: שני צעירים מכפר מנדא הורשעו בהמתה בקלות דעת של אידה קרמר מקרית ביאליק

בית המשפט המחוזי בחיפה התיר לפרסום לבקשת הפרקליטות את הכרעת הדין נגד שני צעירים - בני דודים מכפר מנדא, שגרמו לתאונת דרכים קטלנית בעת שניסו לברוח מניידת משטרה בסמוך לצומת המוביל ביולי אשתקד

סוף לפרשת דריסתה והפקרתה של אידה קרמר – יש כתב אישום. ב־11 באוגוסט 2019 הגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד שני בני דודים, אסלאם אימן חטיב וקטין בן 17, המייחס להם עבירות שונות לרבות המתה בקלות דעת.
הכל החל ב־18 ביולי 2019, כאשר השניים שהו בשעות הלילה המאוחרות בפאב "הצריף 69" בקרית חיים והשתכרו. לאחר הבילוי בפאב, נפגשו חטיב ובן דודו עם חבריהם ביער קרית אתא, ובהמשך צלצל אחד החברים אל קרמר וחטיב נסע לנשר לפגוש אותה, כשהוא כבר שתוי. יחד חזרו השניים ליער. ערב השתייה לא נגמר, כאשר גם במהלך שהייתם ביער המשכו בני החבורה לצרוך משקאות משכרים, ורק בסביבות 8:40 ביקשה קרמר מחברה שיסיע אותה לביתה.
השניים, יחד עם בן דודו של החבר, קטין ללא רישיון נהיגה, נכנסו לרכב כשחטיב יושב ליד הנהג וקרמר במושב האחורי. בעודם נוסעים הבחינו בשוטרים שמורים להם לעצור בצד הדרך. הנהג הצעיר, מאוד, נענה לכאורה להוראת השוטרים, אך לאחר שנעצר לרגע קצר – המשיך בנסיעה מהירה וברח מן המקום.
במהלך הנסיעה המופרזת וניסיון הבריחה מניידת המשטרה ובהגיעם סמוך לצומת המוביל, עקף הרכב מימין שיירה של רכבים, בפנייתם ימינה שמיועדת לפנייה לאלון הגליל. בשל המהירות הבלתי סבירה עלו השלושה על אי תנועה, ומעוצמת ההתנגשות התרומם הרכב באוויר והתהפך לתוך שדה סמוך. מותה של קרמר נקבע במקום.
שני בני הדודים, שראו את שאירע, לא חיכו יותר מדי וברחו כשהם מותירים את קרמר במקום. בהמשך התקשרו למשטרה, וטענו כי רכבם נשדד באיומים.
כאמור, בית המשפט הרשיע את השניים בהמתה בקלות דעת ובהפקרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות