עיריית חיפה נתנה השבוע למספר תושבים קנסות של 730 שקל, לאחר שהאכילו חזירי בר או הותירו מזון בשטח

עיריית חיפה החליטה להגביר את האכיפה ומתן קנסות כבדים לתושבים שהאכילו חזירי בר וקיבלו דוח בסך 730 שקל

עיריית חיפה מתגברת את האכיפה כנגד תושבים המאכילים חזירי בר ומשאירים מזון חופשי בשטח הציבורי

השבוע נרשמו שלושה קנסות כנגד תושבים שנצפו כשהם מאכילים חזירי בר. רישום הקנסות בשיעור של 730 שקל נעשה במסגרת שורה ארוכה של צעדים בהן נוקטת העירייה להרחקת חזירי הבר משכונות המגורים ולאחר מסע הסברה ורישום התראות כנגד תושבים שהאכילו חזירי בר.

במקביל לפעולות ההסברה רשמו מפקחי העירייה במהלך החודשים האחרונים עשרות התראות לתושבים שנצפו מאכילים חזירי בר, או משאירים מזון ללא השגחה בשטח הציבורי.

בהתראות מוסבר כי מדובר על עבירה על חוק העזר לחיפה (שמירת הסדר והניקיון) התשמ"ב – 1981 תוך גרימת מפגע תברואתי ובריאותי חמור ומוסבר כי:
"האכלת חיות בר גורמת להגעת חיות בר ומזיקים למיניהם לרבות חזירי בר, עורבים, חולדות, עכברים ובעקבותיהם גם נחשים".

בעירייה ציינו כי: "עיריית חיפה פועלת בשיתוף עם רשות שמורות הטבע והגנים האחראית על הנושא, בכל הדרכים המוכחות להרחקת חיות הבר מהעיר. לצורך כך הגדילה העירייה את התקציב הפעולות בנושא שכוללות בין היתר: קיבוע אלפי פחי אשפה המונעים גישת חזירים לפסולת, מעבר לצמחיה שאינה מושכת חזירי בר, גידור גינות ציבוריות, חינוך והסברת חשיבות שמירת הניקיון במרחב הציבורי".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות