ש"ס בדרך לקואליציה? השר אריה דרעי והרב אורי אוזן ישבו עם עינת קליש רותם ובכירים נוספים בלשכתו של דרעי בירושלים

מסתמן כי דרכה של ש"ס לקואליציה ברורה אך אין לדעת. רה"ע קליש רותם: "יש לנו שותפים טובים ואנחנו בדרך להוביל את חיפה למקום טוב יותר", הרב אוזן: "נכנסים מו"מ שייקח זמן אך יש נכונות"

האם ש"ס בדרך לקואליציה? הבוקר התקיימה פגישה בלשכתו של השר אריה דרעי בירושלים ובה נכחו יו"ר שס ושר הפנים הרב אריה דרעי, הרב אורי אוזן ח"מ חיפה מטעם שס, ראש עיריית חיפה ד"ר עינת קליש רותם, נחשון צוק מ"מ וסגן ראש העיר חיפה ואוהד שגב מנכ"ל עיריית חיפה. בפגישה עלו שורה של נושאים, בין היתר: שיקום העיר, הסדרת נהלי העבודה והעסקה בעירייה, הקפדה על ניהול כספים, הסדרת התאגידים העירוניים ועוד. השר דרעי ואנשיו קבעו שחיפה חזקה משמעותה צפון חזק ואף שיבחו את עבודת מנכ"ל העירייה והצוותים המקצועיים.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, אמרה בתום הפגישה:" אני מודה לשר הפנים ולצוותו על פגישת עבודה מעמיקה ורצינית שהפיחה בי הרבה אופטימיות. יש לנו שותפים טובים ואנחנו בדרך להוביל את חיפה למקום טוב יותר. אנחנו נחושים להצליח בעבודה משותפת." עוד אמרה והסבירה ראש עיר את החשיבות והרצון העז שנציג ש"ס, אורי אוזן ייכנס לקואליציה.

הרב אורי אוזן, נכנסים לקואליציה?

הייתה פגישה טובה עם ראש העיר והשר אריה דרעי, אנחנו עשינו צעד ראשון ואנחנו נכנסים למשא ומתן, ייקח זמן אבל יש נכונות מצד ראש העיר לקדם את המהלך, היא תתמוך בכל הכח ואנחנו מקווים שבשבוע הבא תהיה התקדמות וסגירת הסכם. המועצה הדתית היא המפתח, אבל יש עוד רשימת נושאים למען הציבור ונקווה שנגיע להבנות נכונות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות