החוף של מיכי: בלעדי- כך מיכי אלפר, מ"מ ראש עיריית חיפה, השתלט על רצועת חוף ציבורית בחיפה וסוגר אותה לטובת אברכים מערים שונות

רוחצים שהגיעו לאחרונה ל"חוף השקט" בחיפה גילו לתדהמתם שחלק מהחוף נסגר לטובת ישיבות אברכים המגיעות מכרמיאל ועוד מקומות. כל זאת בהוראת מ"מ ראש עיריית חיפה, מיכי אלפר. אלפר בתחילה הכחיש וכשעימתנו אותו עם העובדות הודה שהוא סוגר רצועת חוף לטובת האברכים. למה? ככה, כי הוא החליט

מיכי אלפר, ממלא מקום ראש עיריית חיפה ומי שנחשב לאחד האנשים החזקים בעירייה, החליט להפקיע כל שבוע חלק מהחוף השקט- שהינו חוף ציבורי לטובת אברכים ובחורי ישיבות מערים שונות, לאו דווקא חיפה.

רוחצים שהגיעו בימים האחרונים לחוף השקט בחיפה, גילו שרצועת חוף נסגרה למתרחצים אחרים והופקעה לטובת בחורי ישיבות שמגיעים לרחוץ ב"קפסולות". וכך למשל מגיעים מאות בחורי ישיבות – כמו מישיבת "רינה של תורה" בכרמיאל או ישיבת "נחלת הלוויים" וזוכים לחוף פרטי משלהם, שמשום מה נסגר עבור רוחצים אחרים.

כשהסגירה נעשית עד 9 בבוקר ואף מעבר. כשפנינו לתגובת עיריית חיפה, נאמר כי מאשרים שאכן נסגרת רצועת חוף, אך זה נעשה בשעות שאין רוחצים. כשהקשינו ושאלנו- אם אין רוחצים, איך הגיעו תלונות למערכת "ניוזים צפון" על כך שהרחצה ברצועה זו נסגרה עבורם, זכינו לתגובה: "אין תגובה".

אז החלטנו לפנות ישירות לאיש שקיבל את ההחלטה לסגור רצועת חוף ציבורית לטובת אברכים מערים אחרות.

מערכת ניזיום: "מר אלפר, מדוע החלטת להפקיע ולסגור רצועת חוף ציבורית לטובת ישיבות ואברכים, שאפילו רבים מהם מישיבות מחוץ לחיפה מערים אחרות?".

אלפר: "את לא קיבלת מידע כזה, ממי קיבלת את המידע. מישהו אמר לכם?".

מערכת ניוזים: בוודאי, פנו אלינו שני אנשים שונים ואמרו שהגיעו לחוף ונדהמו שלא יכלו להיכנס אליו.

אלפר: "לא יכולת לקבל מידע כזה, כי זה לא קרה".

מערכת ניוזים: איך זה לא קרה, אם קיבלנו אישור לכך שזה קרה מדובר העירייה, שאף טען שזה נעשה בחוף בשעות שאין רוחצים?

אחרי שמיכי אלפר הבין שבידינו מידע שאושר, כי אכן זה מה שקורה בחוף השקט, הגרסה שלו השתנתה ב-180 מעלות. עכשיו הוא כבר מודה שזה קורה וכך הוא מסביר את זה:

אלפר: "פעם בשבוע חלק מרצועת החוף בחוף השקט, מוקצה ל'קפסולה', לקבוצה גרעינית יחד".

מערכת ניוזים: "למה שקבוצה אחת תקבל חוף פרטי וסגור, למה זה נסגר עבורם?

אלפר: "10-15 אחוז מהחוף מוקצה לקבוצה אחת שהיא קפסולה. למי זה מפריע? לא סגרו את כל החוף לאנשים".

מערכת ניוזים: למה צריך לסגור לקבוצה מסוימת חלק מהחוף? אם יבואו תושבים ממרכז כרמל וירצו שיסגרו חלק מהחוף, תסגרו להם?

אלפר: "בוודאי".

מערכת ניוזים: למה לסגור חוף עבור אברכים מכרמיאל?

אלפר: "זה השיח שאת מנהלת אתי? זה סופר מנהל תקין. יש לעיריית חיפה רגישות לנערים שנמצאים ארבעה שבועות במתקן סגור ורוצים לרחוץ בקפסולה. זה מאוד פשוט החוף ריק ואין מתרחצים".

ניוזים מרכז: זה לא נכון, עובדה שיש אנשים שהגיעו ולא יכלו להיכנס.

אלפר: "האוכלוסיה שמשתמשת בחוף הזה לא משתמשת בו בשעות האלו. למי זה מפריע? מי שעינו צרה וסוגיית החוף חשובה לו, מוזמן לטפל בבעיות בחוף הזה שלא טופלו במשך שנים".

לאחר פרסום הכתבה עוזריו של מיכי אלפר שלחו תגובה נוספת לכתבה, בזו הלשון:

"פרסומכם על כביכול 'השתלטות על רצועת חוף ציבורית על ידי'. הינו שקרי ומהווה עילה ברורה לתביעת דיבה.
החוף השקט פותח לכלל הרוחצים בכל עת. לאחר פניות שהגיעו כמקובל ללשכתי מתלמידים השוהים בקפסולה ומבקשים לצאת להפגה את התלמידים השוהים במתחם סגור ברחצה בחוף מבקשים לשמור על כללי הקפסולה נאותה.
עיריית חיפה מתוך רצון והזדהות עם הקושי של השוהים בקפסולה נאותה בתיאום עם אגף החופים לתחום חלק קטן מהחוף בשעות הבוקר בהם כמות השוהים בחוף הינה דלילה לרחצה עבורם. כל זאת מבלי כל פגיעה באפשרות הרחצה לבאים לחוף.
כאמור החוף השקט פתוח לכלל הרוחצים בכל עת. אנו שמחים על "דאגתכם" למתרחצי החוף הנפרד כל פרסום אחר הינו שקרי ומהווה עילה לתביעת דיבה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות