תושב קריית ביאליק שנפש עם משפחתו בצימר בבוסתן הגליל, כל כך התלהב ממנו, שהוא שב עוד פעמיים כדי לגנוב משם רכוש

השהייה של תושב קריית ביאליק בצימר בישוב בוסתן הגליל, הייתה כל כך מהנה עבורו, שהוא מיהר לשוב מייד פעמיים נוספות למקום, הפעם כדי לגנוב רכוש ולמכור אותו

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב קרית ביאליק בחשד שפרץ פעמיים לצימר בצפון וגנב ממנו כסף ורכוש.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע, עם קבלת דיווח במוקד 100, בדבר חשד לביצוע התפרצויות לצימר ביישוב בוסתן הגליל, בסיומה עצרו שוטרי תחנת עכו תושב העיר בן 45 בחשד לביצוע המעשים.

מהחקירה ומכתב האישום עולה, כי לפני כחודש התארח הנאשם יחד עם משפחתו בצימר, אולם כעבור מספר ימים שב אליו החשוד וגנב מהצימר טלוויזיה, אותה הספיק למכור לאחר ושבוע נוסף לאחר מכן, שב החשוד בפעם השלישית לצימר וגנב מארנקו של הבעלים כמה מאות שקלים ונמלט מהמקום.

בהתאם לממצאי החקירה, עצרו שוטרי התחנה את החשוד ומעצרו הוארך מעת לעת, כאשר הבוקר, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל לבית משפט השלום בעכו, כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות