הורים מחיפה נעצרו עם בנם בן ה-3 חודשים בלבד, לאחר שבתיק התינוק הסתירו חצי קילו הירואין

רק לפני שבוע נתפסו הורים כשניסו להסליק סמים בחיתול של בנם הפעוט, כשאמש זוג הורים חיפאיים נעצרו עם בנם בן השלושה חודשים, כשהם מחביאים בתיק התינוק חצי קילו הרואין

 

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, תוך מיקוד אכיפה בעבירות סחר בסמים למען שלום הציבור, ערכו בלשי תחנת חיפה פעילות ממוקדת ויזומה בשכונת הדר בעיר, במהלכה עצרו זוג תושבי המרכז כשברשותם חומר החשוד כסם בכמות מסחרית.

בתוך כך, בלשי המשטרה ניהלו מעקב אחר השניים בעת שנסעו ברכבם *כשבאותה העת יושב מאחור בנם בן השלושה חודשים* ובחיפוש ברכב נתפס בתיק התינוק כ-500 גר' של חומרים החשודים כסם מסוכן מסוג הרואין וקוקאין.

זוג ההורים נעצרו והתינוק הועבר לחזקתה של בת משפחה. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות