תושבי גבעת נשר, בנשר, התעוררו בשבת בבוקר למחזה מזעזע: גופות חזירי בר ושמונה גורי חזירים מוטלות, לאחר שכנראה הורעלו. ראש העיר: "מגנה בתוקף את ההריגה ומקווה שימצאו את האשמים"

תושבי נשר התעוררו בשבת בבוקר למראות קשים של עשרה חזירי בר, בהם שמונה גורים, מוטלים מתים כתוצאה מהרעלה. גינוי חריף של ראש העיר רועי לוי וניסיון למצוא מי החליט להרעיל ככה חיות בטבע

השיח באסור חיפה על תופעת חזירי הבר הגיע ביום שבת לידי מעשים פושעים ואכזריים.

בשבת לפנות בוקר תושבים בשכונת גבעת נשר, בנשר, בסמוך לבית לנדאו, גילו פזורות גופות של שני חזירי בר בוגרים ושמונה גורים. ככל הנראה מדובר בהרעלתם למוות של החזירים.

ראש עיריית נשר, רועי לוי, פרסם אמש הודעה חריפה נגד הפושעים האכזריים שהחליטו להרעיל חיות אלו ואמר: "הזדעזעתי לראות את התמונות של ככל הנראה הרעלת חזירי הבר. אני מגנה את ההריגה הזו!

אני מבין את הפחד והחשש שיש לתושבים אבל זה בלתי מתקבל להרעיל אותם. מדובר בעבירה על החוק ואני מקווה שימצא מי שלקח את החוק לידיים.

לאחרונה, החיים לצד חזירי הבר עלו לכותרות בהקשרים שונים. ברור, שהמצב לא נח לחלק מהתושבים, ואוכלוסיית החזירים מתרבה מאוד בקרבנו בקצב מואץ.

אני גם לא אוהב את השיח המתלהם נגד מי שמפחד. אני מכיר בפחד הזה.
הוא לא שונה מפחד מכלבים שלמרות שרובם מבויתים, קיימת חובה בחוק העזר לקשור אותם וכלב שמשוטט ילכד.
עם החזירים לא ניתן לעשות זאת ואכן יש שמפחדים מהם.

הגיע הזמן שהרשויות הרלוונטיות, יתנו מענה לכלל הרשויות המקומיות בארץ, המתמודדות עם חיים לצד חיות הבר וביניהן החזירים. המצב הנוכחי חייב להשתנות!".

 

צילום: רשת פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות