בליץ של המשטרה על מקורות פשיעה בחיפה, גילה אמש מקום בו מתנהל גם בית בושת וגם תחנת סמים

המשטרה עצרה אמש ארבעה חשודים תושבי חיפה שעל פי החשד הפעילו בית בושת בעיר, שבו גם מכרו סמים מסוכנים

המשטרה עצרה אמש ארבעה חשודים תושבי חיפה שעל פי החשד הפעילו בית בושת בעיר, שבו גם מכרו סמים מסוכנים

במסגרת אכיפה ממוקדת ויזומה של תחנת חיפה כנגד מחוללי פשיעה ובהם בתי בושת, במטרה לנתק את "צינור החמצן הכלכלי" של כנופיות פשע ולהביא לקריסתם, נערך מבצע אכיפה משולב באזור חיפה, עם גורמי אכיפה נוספים ובהם רשות המיסים, חברת החשמל ופרקליטות אזרחית של מחוז חיפה.

בתוך כך, בתום פעילות סמויה שנמשכה מס' שבועות, שוטרי התחנה חשפו אמש מקום אשר על פי החשד משמש כבית בושת ובחיפוש שערכו תפסו ממצאים המהווים ראיות לפעילות שמתבצעת במקום.

השוטרים עצרו לחקירה ארבעה תושבי חיפה והסביבה, שניים בשנות החמישים לחייהם, בחשד לניהול המקום ושניים נוספים בשנות העשרים בחשד ל"תפעול העסק", לרבות הסעת הנשים "העובדות".

השוטרים תפסו במקום חומרים החשודים כסמים מסוכנים וכן כ- 8000 שקל במזומן שהוחרמו לצורך הליך חילוט וכן כנגד בעל המקום נפתחה חקירה במס הכנסה.

 

בתמונה: בית הבושת שנחשף. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות