עירנות ואומץ של עובד הניקיון של עיריית קריית אתא, הצילה את דיירי הבניין שעלה באש ברחוב אלבז

איבן שפישין בן ה-60, עובד ניקיון של עיריית קריית אתא, הבחין באש הפורצת בבניין המגורים ברחוב אלבז. הוא לא היסס, נכנס לבניין והעיר דיירת שישנה וחילץ אחרים לגג, עד שכוחות הכיבוי חילצו אותם

ברחוב אלבז 8 בקרית אתא פרצה בשעות הבוקר שריפה בבניין המגורים במקום. ערנותו של עובד הניקיון איבן שפישין, שעובד בשירות העירייה, הביאה לחילוצם של הדיירים במקום על ידי לוחמי האש. שפישין בן ה- 60, שהבחין בשריפה העיר את אחת הדיירות שלא הבחינה בשריפה והציל בכך את חייה.

כאצור, בשעה 09:03 התקבלה קריאה במוקד 102, משל"ט מחוז חוף על שריפה במבנה מגורים בקריית אתא.

ארבעה צוותי כיבוי תחת פיקודו של רשף בני זכרייב הוזנקו למקום האירוע.
בהגעת הצוותים למקום בקעו לשונות אש מהקומה השנייה והשלישית.

לוחמי האש פרצו למבנה בעודו בוער וחילצו את האישה שהעיר מנקה העירייה מבוגרת לגג הבניין, שם קיבלה טיפול מצוותי מד"א, עד שהושג נתיב מילוט, וניתן היה להורידה מהגג.
האישה פונתה על ידי מד"א במצב בינוני, עובד העירייה שניסה להיכנס למבנה הבוער לחלץ את האישה טרם הגעת הכוחות, אך נאלץ להימלט אל גג המבנה בשל הבעירה העזה- פונה אף הוא במצב קל כשהוא סובל משאיפת עשן.

מפקד האירוע רשף בני זכרייב מסר: "פעולה מהירה ואמיצה של הכבאים, בזכותה הצליחו לחלץ את האישה מהדירה והצילו את חייה"

הושגה שליטה באירוע, חוקר דליקות נמצא במקום לבירור הנסיבות.

שירטתי הרווחה של עיריית קריית אתא מסייעים לדיירי הבניין ונמצאים עמם בקשר.

 

צילומים: דוברות כיבוי, עיריית ק. אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות