ראש עיריית חיפה, קליש רותם על קריסת הלבנייה בבתי הזיקוק בחיפה: "בניגוד למפעל בז"ן שצריך לצאת ממפרץ חיפה, הלבניות הן ההיסטוריה והאתוס של העיר, ומבנה חשוב לשימור", שרית גולן: "הלבנייה קרסה את תוך עצמה. אין סימן טוב יותר מזה כדי להפנים שחייבים לקדם את תוכנית מפרץ החדשנות."

הבוקר קרסה לבנייה (ארובה) בבתי הזיקוק, ללא חשש לנפגעים ולדליפת חומרים מסוכנים, מדובר באירוע קריסה במהלך תכנון עבודות שיקום

הבוקר התקבלה הודעה במוקד משל״ט חוף על עשן מבתי זיקוק וכוחות גדולים בפיקודו של רב רשף אהוד בן עזרא הגיעו למקום. מדובר באירוע קריסה במהלך תכנון עבודות שיקום של אחת הארובות הגדולות, אשר אינן פעילות כבר שנים רבות. כיפת הארובה (לבנייה) הצפונית התמוטטה וקרסה. האזור מתוחם ואין אליו גישה, אין סכנה לנמצאים במקום. כוחות הכיבוי עזבו את המקום, האירוע ללא נפגעים ואין חשש לאירוע חומרים מסוכנים.

ראש עיריית חיפה, עינת קאליש רותם, כתבה על הקריסה: " אחד הסמלים של העיר חיפה התמוטט היום. סמל של מפעל שנוי במחלוקת, המעורר רגשות מעורבים, שאין תושב וילד בעיר שלא גדל לצידם. בניגוד למפעל בז"ן שצריך לצאת ממפרץ חיפה, הלבניות הן ההיסטוריה והאתוס של העיר, ומבנה חשוב לשימור. הבוקר בביקור עם מהנדס העיר, אנו מתחילים בדיקות להבין את גודל ההרס. לא קל להתעורר הבוקר לקו רקיע חדש במפרץ חיפה. זה רגע מכונן שיעלה הרבה שאלות נוקבות על העבר, ההווה והעתיד שלנו כאן."

עו"ד שרית גולן, מחזיקת תיק איכות הסביבה בעיריית חיפה ויו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: הלבנייה קרסה את תוך עצמה. אין סימן טוב יותר מזה כדי להפנים שחייבים לקדם את תוכנית מפרץ החדשנות."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות