שריפת חורש גדולה ליד קריית טבעון. נסיונות להגן על מתקן גז טבעי. מטוסי כיבוי פועלים בזירה

כוחות כיבוי גדולים בנוסף למטוסי כיבוי פועלים בשריפת חורש גדולה ליד קריית טבעון, המאיימת גם על מתקן הגז הטבעי הסמוך

 

שריפת חורש גדולה בקרית חרושת קרית טבעון. צוותי כיבוי רבים הוזנקו למקום, מטוסי כיבוי מטייסת הכיבוי אלעד, צוותים מרשות הטבע והגנים וקק״ל.

השריפה מתפשטת לכיוון מזרח ודרום, רוחות חזקות גורמות להתפשטות מהירה מאוד של השריפה. מאמץ עיקרי בהגנה על מתקן ה-PRMS (גז טבעי).
ארבעה מטוסים מטייסת הכיבוי אלעד של כבאות והצלה לישראל מבצעים הטלות במקום. צוותים מקק״ל ורשות הטבע והגנים מסייעים במקום. סיוע בין מחוזי הופעל.

משטרת ישראל בשת"פ כבאות אש מטפלים בשעה זו בשריפה סמוך לתל קשיש, תוך הפעלת טייסת הכיבוי של משטרת ישראל ומסוק המשטרה שחג מכל ומכוון את תנועת הכבאיות אל מוקדי השריפה בהתאם למגמת ההתפשטות .
מפקד מרחב אשר-תנ"צ בני אבליה עושה את דרכו למקום ויקיים בדקות הקרובות הערכת מצב עם כלל גורמי החרום וההצלה,  בחפ"ק האחוד שהוקם.
בתוך כך, בשל עשן סמיך וסכנה לתנועת כלי רכב, המשטרה חסמה מספר צירים ומפנה את תנועת כלי הרכב לכבישים  חלופיים.
להלן חסימות התנועה:
כביש 6 מחלף תל קשיש לצפון.
כביש 75 צומת יגור למזרח.
נכון לעכשיו, אין חשש לאזור מגורים ומומלץ לנוע דרך כביש 77 .

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות