בהנחיית ראש עיריית נשר לא תתקיים עבודה של עובדי עירייה בחוץ בגל החום

סגירת פארק קק"ל למבקרים, סיורים יזומים באזורי חורש ואיסור על עבודות בשמש - עיריית נשר מתמודדת עם החמסין הכבד שישרור בעיר עד שישי

גל החום הפוקד את ישראל נכנס ליומו הרביעי והסוף עוד לא קרוב. התופעה הייחודית של גל חום ארוך היא סכנה ממשית שכדי להתמודד עמה עיריית נשר מבצעת את כל פעולות המנע הנדרשות. אמש הגדיר ראש העירייה כי עובדי אגף שפ״ע יעברו לתוך המבנים הציבוריים הממוזגים, בתי הספר ועוד ולא יבצעו עבודות בחום הקופח.
את היום הראשון בחזרה ללימודים המתיקו לכלל ילדי נשר שלגונים שחולקו להם סמוך לשעת הצהריים החמה. ראש העירייה עבר בין בתי הספר ובדק כי תנאי הלמידה מותאמים לטמפרטורות הגבוהות שנמדדו – תקינות מזגנים, שמירת משמעת שתייה של הילדים באמצעות צוות המורים וכן שמירה על היגיינה אישית גבוה כפי שנדרש בהנחיות משרד הבריאות.
מאוחר יותר התקיימה הערכת מצב בין הנהלת העירייה לפיקוד מחוז חוף של כבאות אש והצלה. לאחר הבנת הסכנות האפשריות החליטו ראש העירייה, רועי לוי ומנכ״ל העירייה, צחי שומרוני, לסגור למבקרים את פארק קק״ל הגשרים התלויים למבקרים עד יום שישי, אז צפוי גל החום לדעוך. כמו כן שירותי הכבאות ויחידות העירייה יקיימו סיורים יזומים באזורי חורש בהן סכנת הדליקות גבוהה כדי לזהות בשלב מוקדם כל דליקה קטנה. שירותי הכבאות ערוכים בכוננות מקסימלית בעיר.
הטמפרטורות החזויות לימים הקרובים יגיעו עד 42 מעלות צלזיוס בנשר, על התושבים לנהוג בזהירות יתרה, לא לקיים פעילות גופנית בחוץ ובמיוחד לא בשעות הצהריים, להקפיד על שתייה מרובה, לנסות לשהות בשטחים מוצלים. הסכנות המובהקות הן מכת חום והתייבשות בכל תחושה כזו יש לפנות לשירותי הבריאות לקבלת טיפול מידי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות