ראש עיריית קריית ביאליק העניק תעודות הוקרה לעובדי הרשות שפעלו בתקופת הקורונה

עובדי עיריית קריית ביאליק זכו לתעודות הערכה מראש העירייה וממנכ"ל העירייה על פעילותם בתקופה האחרונה בזמן הקורונה. "רואה במסירות העובדים מסר ערכי חשוב התורם לחוסן חברתי"

ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי, יחד עם מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, העניקו תעודות הוקרה לעובדי העירייה שפעלו ללא לאות בעת משבר הקורונה בכדי להמשיך לספק רצף תפקודי ושירות לתושבי העיר.
בעת חירום נאלצה עיריית קריית ביאליק להמשיך לעבוד עם 30-15 אחוזים ממצבת כוח האדם שעסקו בנוסף לעבודתם הרגילה בפעולות בלתי שגרתיות כגון חלוקת מזון לקשישים ונזקקים, חלוקת ערכות הפגה וחוברות ומתן סיוע ברכישת מזון ותרופות למרותקי בית וקשישים בודדים.
דוקורסקי הודה באופן אישי לעובדים על הצטיינותם בביצוע המשימות, חריצות, מסירות לעבודה ונכונות לעמוד בכל בקשה או פניה של תושבי העיר.
"אני גאה בעובדי העירייה חדורי מוטיבציה, שהתגייסו באופן מלא למשימה הקשה ובלתי שגרתית. אני רואה במסירות העובדים מסר ערכי חשוב התורם לחוסן חברתי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות