יחידת יכ"ל זקוקה למתנדבים בחיפוש אחרי הנעדרת שרה נובוברודר. צחי נוי: "אני מבקש מכם שתעזרו לי ותגיעו לחפש את אימא שלי לפני שיהיה מאוחר."

יחידת הכלבנים הייתה אמורה לעזוב היום לאחר שבוע של חיפושים אך הם נשארים וממשיכים גם הלילה כשהם מרחיבים את המעגל החיפושים "שרה ניצולת שואה בת 92 וזה קורע לב, אולי היא זועקת לעזרה או שחיות אוכלות אותה..."

החיפושים אחרי הנעדרת, שרה נובוברודר, ניצולת שואה, אימו של השחקן צחי נוי, שאתמול חל יום הולדתה ה- 92, ממשיכים גם הלילה. שרה נעדרת מביתה בקריית אליעזר בחיפה מזה שבוע ומי שאחראי על החיפושים עד היום הם המלאכים מיחידת יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) שממשיכים גם בשעה זו במאמצי החיפוש והסריקות. החפ"ק של יכ"ל יושב בקריית אליעזר ובו נמצאים מעל עשרים אנשים וכלבים בכל שעה, כשהחיפושים נמשכים גם בלילה ואף נעשו חיפושים גם בחופי בת גלים ובמים העמוקים ע"י כ 30 צוללנים ואופנועי ים של יחידת החיפוש הימית. בנה של שרה, השחקן צחי נוי נמצא במקום והיום בצהריים העלה סרטון נוסף יחד עם אנשי יכ"ל המבקשים מהציבור לעזור במציאת שרה.

הנעדרת. שרה נובוברודר

מייק בן יעקב, מנהל י"כל, חטיבת הכלבנים ישראל, לניוזים בשיחה מהשטח: "תכננו להיות פה רק כמה ימים אבל קשה לעזוב פה. אנחנו מרגישים שנעזוב בלי למצוא אותה והמחשבה קשה. אנחנו נשארים פה בחפ"ק כמה שנוכל. שרה ניצולת שואה בת 92 וזה קורע לב, אולי היא זועקת לעזרה או שחיות אוכלות אותה… זה קשה לנו ואנחנו עייפים וישנים בתורנות בקרוון ובספסלים ועובדים ברציפות, כלבן אחד יוצא והכלב נח וככה כל היום והלילה אבל אנחנו ממשיכים בכל הכוח! אנחנו 24 אנשים בחפ"ק ובשטח. קבענו לעצמנו שנצא הלילה מכאן אבל אנחנו נמשיך ונישן כאן גם היום ואפילו יש עוד צוות בדרך. אנחנו מרחיבים את מעגל החיפושים ובודקים תחנות אוטובוס ותחנות בשטח פתוח אולי היא ירדה במקום אחר. חיפה בנויה חצי אורבני וחצי יער, נחלים וכו' אז זה מקשה מאוד. האסטרטגיה שלנו משולשת, מחפשים באזור הקרוב המיידי, אח"כ במקומות הגיוניים,בשפך שיוצא מהאורבני, למשל בחוף, בסטלה מאריס ועוד, והשלישי זה נקודות הגיוניות שאולי היא יכולה להגיע לשם, למשל שוק תלפיות שם שרה אהבה מאוד לטייל. אלה קצוות רחוקים אבל אולי היא שם. אנחנו צריכים עוד אנשים שיעזרו לנו. אנחנו פה ומקווים למצוא את שרה!

צחי נוי ואנשי יחידת יכל בחיפושים אחרי שרה נובוברודר מהחפק בשטח.צחי נוי ואנשי יחידת יכל בחיפושים אחרי שרה נובוברודר מהחפק בשטח.
מחפשים בים. צילום שלומי קינגמחפשים בים. צילום שלומי קינג
חפק יכל בקריית אליעזר. צילום אהרון שטרייכרחפק יכל בקריית אליעזר. צילום אהרון שטרייכר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות