המלאכים של חיפה: עיר שלמה נרתמה במהלך הסופ"ש למען משפחה שאיבדה את ביתה בשריפה

חלי כהן העלתה את הנושא, ניר שובר פרסם בחיפאים מצייצים והפעיל את העירייה, יובי קאופמן רתם חברים, ויוסי כהן מנקסט אורבן יחד עם שמעון סבג ואילן אטיאס הרימו תרומות מרגשות למען המשפחה

חיפאים למען חיפאים: בליל שישי נשרפה כליל דירה ברחוב בית לחם בחיפה. בדירה גרו אם חד הורית ושתי בנותיה שיצאו ללא פגע והצילו גם את החתולים והארנב. מאחר ולמשפחה לא היה ביטוח על הדירה הן נשארו חסרות כל. חלי כהן, מעיריית חיפה, שכנה של המשפחה העלתה פוסט בנושא ויובל קאופמן רתם את ניר שובר שהעלה פוסט בקבוצה 'חיפאים מצייצים' ומשם נרתמו תושבי חיפה למען המשפחה, בראשם יוסי כהן מחברת נקסט אורבן שהבטיח לשפץ את הבית מהיסוד. ההירתמות בנושא מרגשת את תושבי העיר שממשיכים ותורמים למען המשפחה.

הפוסט של חלי כהן:   

בסופ"ש נשרפה דירה בחיפה לאם חד הורית לשתי נערות. הסיפור עורר הדים בעיר ומיד לאחר פרסומו נרתמו ניר שובר, עוזר ראש העיר ויובי קאופמן למען המשפחה, כאשר שובר עירב את כל גורמי הרווחה בעירייה ואף חיבר את סגני ראש העיר במטרה למצוא  להן מיידית מקום לשכון בו בחינם והתקשר לאם, התעניין בשלומה והבטיח: ״חיפה עוזרת לחיפאים!!!״ תהיי רגועה, אני פה בשביל התושבים!!!" ואילו יובי קאופמן פרסם פוסט בנידון ורתם תושבים רבים למען המשפחה. עד מהרה החל גל של טלפונים ופניות מתושבים ומועדון רוטרי אף הציע עזרתו בכל הדברים הקיומיים הבסיסים. במהלך הפעילות המבורכת למען המשפחה נמצא לאם ובנותיה המלאך המושיע בדמותו של אחד מהדמויות המובילות בעשייה ובתרומה בעיר בתחומים רבים, מהאמנות ועד החברה והרווחה, קבלן הבנייה, מבעלי חברת נקסט אורבן, יוסי כהן ששלח מיד הודעה למתן אבני: ״ אנחנו נגיע  מחר עם יזם, מהנדס, אדריכל ועוד בחור בשם סבג שמעון ונדאג להכל מ א׳ עד ת׳." יוסי ששמע על הסיפור החליט לשפץ את כל הבית בחינם ובאהבה, זה הזמן לדאוג אחד לשני. במוצאי שבת הצטרף לעשייה המבורכת גם אילן אטיאס, בעל חברת שיווק ופרסום שמסר כי  בשיתוף עם היזם צורי שמאי יתרמו את כל תכולת הדירה לדוגמא שאטיאס משווק בפרויקט חדש שלו.

נרתמים למען שיפוץ הדירה שנשרפה. המלאכים של חיפה. צילום חלי כהןנרתמים למען שיפוץ הדירה שנשרפה. המלאכים של חיפה. צילום חלי כהן

חלי כהן, עובדת אגף הביטחון במחלקת אק"ם, אגף קהילה משטרה בעיריית חיפה. שגרה בשכנות לדירה שנשרפה ומיד נרתמה לעניין: "יש אנשים מלאכים בחיפה ללא הבדל גזע מין ודת בחיפה שמגיעים ותורמים כספים וציוד למשפחה, אחת הבנות נמצאת אצלי, אחת אצל חברה אחרת והאם אצל זוג חברים כשהילדות עדיין בטראומה, בוכות, מבקשות את הדברים שלהן, כל הדברים בעלי הערך הסנטימנטלי עם זיכרונות ילדות. המלאכים של חיפה הם יוסי כהן מנקסט אורבן שתורם את השיפוץ המלא של הדירה ואילן אטיאס שמשווק פרויקטים בארץ והתחבר לקבלן צורי שמאי כשהם תורמים יחד תכולת דירה שלמה. אבל עדיין צריך כספים לרכוש מחשבים לילדים ולכן אנחנו ממשיכים לאסוף תרומות מבורכות."

יוסי כהן, מבעלי חברת נקסט אורבן: "איך שראיתי את הפוסט כאב לי הלב. ישר כתבתי למתן אבני היחצן שלי, שצריך לטפל להם בדירה ושנחדש להם את כל הבית, התקשרתי לחברים שלי שמעון סבג, תומר מחברת טמבור ועוד רבים וכולם נעמדו דום ונרתמו למשימה. הגענו היום לדירה- יותם בנאי מחברת י. בנאי, האדריכל אילן ויטנר, שמעון סבג מיד עזר לחבר, מתן אבני, יובי קאופמן וניר שובר. תוך שבועות ספורים נדאג לה לדירה חדשה."

לתרומות: 

בנק לאומי
סניף 891
מספר חשבון 213400/70
רון ברנט, עו"ד

 

הדירה השרופה. צילום חלי כהן

ניר שובר, עוזר ראש עיריית חיפה: "חשוב לי לציין שמהרגע הראשון העירייה וגורמי הרווחה מעורבים בסיפור, ראש אגף רווחה מאירה קיפרמן והצוות שלה כבר דיברו והגיעו לדירה על מנת לעזור למשפחה. העירייה נותנת בחינם דירה לחודש וחצי דרך העמותה לקליטה ועלייה וזאת בעזרתו של סגן ראש העיר לזר קפלון. היום הגענו עם יוסי כהן המלאך מנקסט אורבן לדירה שהבטיח שהוא עושה הכל כולל הכל. שמעון סבג מעמותת יד עזר לחבר ריגש גם הוא כשהגיע היום איתנו והבטיח שיממן את כל הפינוי והניקיון ובנוסף הוציא כרטיס אשראי מכיסו שטעון ב 10000 ₪ ואמר לאם המשפחה יש לך 5000 שח לכל לחודש לחודשיים הקרובים שיהיה לך ולבנות לאוכל ובגדים. הייתה התגייסות אדירה של חיפאים, הרבה אנשים תרמו כספים רבים. זו ערבות הדדית!"

יובל קאופמן, מנהל הביט: "בשבת בעשר בבוקר קיבלתי את הפנייה של חלי כהן ואת התמונות של הדירה השרופה בבית לחם ויש לי אקסטרה רגשות בנושא כי זו שכונת ילדותי ומיד התחלנו להפעיל את כל הכוחות החזקים בעיר למען המשפחה, זו ערבות חיפאית אמיתית. אין ספק שמגיע למלאכים של חיפה לייק ענק מכל הלב!"

המלאכים של חיפה. צילום חלי כהןהמלאכים של חיפה. צילום חלי כהן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות