ראש עיריית נשר בפנייה לשר הביטחון נפתלי בנט: "אשר למשפחות השכולות להגיע לקבר יקיריהן ביום הזיכרון"

״אסור שהיום הזה ייחרט כיום בו מדינת ישראל לא עשתה כל שביכולתה, כדי לאפשר למשפחות השכולות להתייחד עם זכר בניהן ובנותיהן״. ראש עיריית נשר למען המשפחות השכולות שנכון להיום נמנע מהיום להגיע לבתי העלמין ביום הזיכרון הקרוב

במכתב ששיגר הבוקר קורא ראש עיריית נשר רועי לוי, לשר הביטחון נפתלי בנט, ביקש לוי לאשר את הרגע החשוב הזה בשנה שבו האבל הפרטי מתאחד עם האבל הלאומי. ״אסור שהיום הזה ייחרט כיום בו מדינת ישראל לא עשתה כל שביכולתה, כדי לאפשר למשפחות השכולות להתייחד עם זכר בניהן ובנותיהן״.
מכתב זה נשלח עקב הפרסומים אודות המתווה החדש שתציג הממשלה בהתמודדות עם מגפת הקורונה, שבחלקו יתבצע איסור לכניסה לבתי העלמין ויוטל סגר על ישובים בערב יום העצמאות ועד לצאתו. נכון לשעה זו הממשלה מתלבטת האם לאפשר את ההגעה לבתי העלמין הצבאיים עד לכ-24 שעות טרם כניסתו של ערב יום הזיכרון או עד השעה 16:00 בערב יום הזיכרון.
כמו כן ציין לוי במכתבו ״המלצת גורמי המקצוע למנוע ממשפחות שכולות, שרוצות בכך, לפקוד את קברי קרוביהן שנפלו במלחמות ישראל ובפעולות האיבה, חסרה את אותו היגיון ולוקה באנושיותה. יום הזיכרון הקרוב לא יהיה יום של אירועים המוניים, או של התכנסויות רבות משתתפים. ביום הזיכרון הקרוב, נתייחד בביתנו עם זכר הלוחמים והלוחמות, חברינו וקרובינו שאפשרו את חיינו כאן״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות