אם מנהריה ושני ילדיה הצעירים נעצרו לאחר שביצעו רכישות בעשרות אלפי שקלים באמצעות כרטיסי אשראי של אזרחים, שהשיגו דרך הרשת

המשטרה עצרה אמש בתום חקירה סמויה, אם ושניה ילדיה תושבי נהריה ועכו, בחשד שביצעו הונאות בכרטיסי אשראי בהיקף של עשרות אלפי שקלים

לצד המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, ממשיכה משטרת ישראל באכיפה בהיבט הפלילי, במסגרתה ניהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה נגד תושבת נהריה בת 42 ושני ילדיה (בן 19 ובת 17), בחשד שביצעו הונאה בכרטיסי אשראי בהיקף של עשרות אלפי שקלים ובחיפוש בבתיהם בערים עכו ונהריה, תפסו השוטרים רכוש רב החשוד כגנוב.

ראשיתה של החקירה, עם קבלת תלונות ממספר אזרחים, על כך שנעשה חיוב בכרטיסי האשראי שלהם ללא ידיעתם ואישורם, זאת לאחר שרשמו את פרטי הכרטיסים שלהם לצורך ביצוע רכישות ברשת.

בתוך כך, חקירה שנפתחה בתחנת המשטרה בעכו העלתה, כי שלושת החשודים (אם ושני ילדיה) בצעו על פי החשד רכישות בכרטיסי החיוב של הקורבנות (כשאת פרטיהם השיגו מהרשת), ורכשו מוצרים אחרים אותם בקשו לשלוח אל כתובתם בערים נהריה ועכו.

כאמור, לאחר איסוף ראיות בתיק שביססו את החשדות, עברה אמש החקירה לשלב הגלוי כששוטרי תחנת עכו עצרו לחקירה את שלושת החשודים- תושבת נהריה בת 42, בתה בת ה – 17 ובנה בן 19 המתגורר בעכו, בחשד לעבירות ההונאה.

בהתאם לצרכי החקירה והנסיבות, תבקש המשטרה את הארכת מעצרם של הבגירים בבית משפט השלום בעכו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות