הצפות בצפת, כולל בריכה על גג בית אלון וחדירת מים למוקד מרכז ההפעלה שבמקלט

הצפה בצפת. אלבום פרטיהצפה בצפת. אלבום פרטי

בהמשך קיבלנו צילום (מצ"ב) מתוך קבוצת ווטסאפ של עובדי עירייה  ובו נכתב כך:"גג בית אלון מוצף. כתוצאה הבמה ומקלט מרכז ההפעלה מוצפים גם. מי יכול לעזור? נשלח גם לחנוך מנהל בית אלון".

**את תגובתו של גור אריה, מנהל המוקד של עיריית צפת, לא היה ניתן להשיג. במידה ותישלח תגובה נפרסם אותה במלואה.   

 

תגובת שלום אלבז, ראש תחום מדיה/ דוברות בעיריית צפת להודעת הווטסאפ:

הגעתי למקום ובדקתי ואין שום דבר. לא יודע מי מפיץ שקר כזה או אחר… אולי זה ישן אני לא יודע להגיד. כרגע ביקרתי שם והכל בסדר, הייתי פיזית  לבדוק כי לי אמרו שאין שום בעיה והכל בסדר.

הצפה בצפת. אלבום פרטיהצפה בצפת. אלבום פרטי

אז דיברנו גם עם חנוך מועלם יוסף, מנהל היכל התרבות בית יגאל אלון שאמר:

"הייתי בצהריים שם ועלינו לגג, אחד המרזבים מעל הבמה אצלי במקלט של המוקד סתום והייתה שם בריכה. מים בגובה 30-40 סנטימטר. גילינו במרזב מקלות, כדורי טניס וכל מיני דברים ופתחנו אותו ונראה לי שהצלחנו להתגבר על זה. הבריכה גבוהה ואין לי מושג מה קורה שם במוקד עכשיו. יש נזק גדול מאוד שם לדעתי, כל התקרה שלהם שם נרטבה ונקרעה וכבלים וחשמל… ההצפה יורדת למוקד והמים שם… המים אוכלים את התקרה וכל הריצפה בריכה. הנזק בעיקר של המוקד ואני מציע שתתקשר למוקד שיתנו לך פרטים הוא עובד 24 שעות."

 

תגובת שלום אלבז, ראש תחום מדיה/ דוברות בעיריית צפת לדברי חנוך מועלם יוסף:

"בדקתי עם חנוך, הוא אומר שלבית אלון נכנסו מים, בדקתי אם הגיע גם למוקד והתשובה היא שלא."

והתגובה לגבי הנושא הנ"ל: ״לאור ריבוי הגשמים וסתימה במרזב, הצטברו מים בגג היכל התרבות. המים חלחלו אל המבנה עצמו. צוותי התחזוקה של המקום טיפלו במפגע, פתחו את המרזב ושחררו את הצטברות המים״.

עובדי עיריית צפת פותחים את הסתימות. צילום עיריית צפתעובדי עיריית צפת פותחים את הסתימות. צילום עיריית צפת
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות