נחתם הסכם עבודה ראשוני לעובדי גדות נהגים

הסכם ייחודי. קרדיט הסתדרות מרחב חיפההסכם ייחודי. קרדיט הסתדרות מרחב חיפה

עופר לינצ'בסקי מנכל גדות: "בתהליך הזה למדתי לראשונה על שיתוף פעולה עם ועד העובדים וההסתדרות. יש הרגשה שלעובדים איכפת ממקום העבודה. כשאכפת אפשר לפתור כל בעיה. הנהלת המפעל מעריכה את המאמצים של הועד וההסתדרות. אני שבע רצון והסכם זה ומאחל בהצלחה לכולם".

דוד לוי, ממונה על התעשייה הביטחונית ותחבורה בהסתדרות במרחב חיפה: "בתחילת התהליך היו חשדות, אבל אחרי הפגישה הראשונה של הוועד וההסתדרות עם נציגי ההנהלה יצאנו בהרגשה שיש רצון להגיע לפתרון והסכמה, שטובת העובדים והמפעל חשובה לכולם וזה מה שסייע לבנות את הסכם העבודה הזה בשיתוף פעולה מלא. הגענו לשלב הסיכום והחתימה בעזרת כל הצדדים".

ולדימיר רטושני, חבר וועד הפעולה של הנהגים בגדות : "זו הפעם הראשונה שאנחנו שבעי רצון מתפקוד ההסתדרות ומהנכונות של ההנהלה לשבת איתנו ולבוא לקראתנו. ההרגשה היא שיש כבוד והערכה הדדית ואני מקווה שההסכם שנחתם היום ישפר באמת את תנאי העבודה שלנו".

מאיר אדרי חבר הוועד: "ניהלנו במשך שנתיים מו"מ בהידברות ובשיח תרבותי ומכבד, כשאנחנו רואים לנגד עינינו את טובת החברה וטובת העובדים. כולי תקווה ל 4 שנים טובות ופוריות לחברה ולעובדים".

משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה: "אני מתרגש לראות את הדרך והאכפתיות. זהו סוד ההצלחה במשא ומתן, כשמצליחים להגיע להבנה ודיבור מתוך כבוד הדדי ואכפתיות. אני מוריד את הכובע בפני כל הצדדים על הבגרות, הבשלות וההבנה לצרכים של כולם. ההסכם הזה בהחלט משקף את ההבנה והרצון של כולם לשים את החברה והעובדים בראש סדר העדיפויות".

הילה בן דוד סמנכ"לית משאבי אנוש בגדות: "הדרך היתה מכבדת ומשתפת, גן כשהיו חילוקי דעות זה לא הגיע לידי התלהמות. הדרך בהחלט מצביעה על ההמשך ועל ההרגשה של כולנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות