תלמידים ומתפללים מקריית שמואל חיפה, יאלצו לעבור בידוק בטחוני כדי להגיע לביה"ס ובית הכנסת. למה? תשאלו את רכבת ישראל. "הפכו אותנו לגטו"

החל מהיום בערב רכבת ישראל מתייחסת בבריונות לכ5000 תושבי קריית שמואל שברובם שייכים לציונות הדתית, ולתושבי קריית מוצקין ובינהם תושבי קריית חיים וקריית ים שהולכים כהולכי רגל, או בקולנעיות כפושעים , הגטו זה כאן", עוד מציינת דהן: "ברור לנו כתושבים שהמעבר הרגלי בית קריית שמואל למוצקין הוא מסוכן כבר 15 שנה. רכבת ישראל התעלמה מהמפגע הזה ועכשיו החליטה בבריונות בלי לתת פתרון הולם לתושבים לסגור את המעבר במשך השבוע ולתת לנו תחושה של פושעיפ, שצריכים לעבור בידוק בטחוני ולהיכנס דרך תחנת הרכבת כידי לעבור לצד השני, במקום למצוא פתרון הולם ויש הרבה כאלה".

מי שיוצא נגד סגירת המעבר ושלח מחאה לרכבת היא עיריית חיפה שהוציאה הודעה נחרצת נגד החלטת הרכבת: "הודיעה הרכבת לעיריית חיפה כי הינה מתכוונת לסגור את מפגש 45 (מפגש הולכי רגל) באופן מיידי וזאת ללא שפעלה למציאת חלופות סבירות וראויות להולכי הרגל וחרף התנגדות נחרצת מטעם עיריית חיפה. עיריית חיפה חוזרת ומבהירה כי רכבת ישראל מחויבת למצוא פתרון מיידי שיתן מענה הולם להולכי הרגל וימנע את סיכונם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות