מחלוקת בצמרת משרד החינוך לגבי סערת התלמידים הדרוזים בחיפה. מי נגד קליש רותם ומי נמנע מלבקר אותה?

אלא שבזמן שסגן השר פרוש סרב לנקוט עמדה נגד החלטת ראש עיריית חיפה, באותן שעות בדיוק פרסם שר החינוך עצמו הודעה בחשבון הטוויטר שלו, בה הוא מותח ביקורת קשה על החלטתה של עינת קליש רותם וקורא לה לחזור בה. וכך כתב שר החינוך פרץ: "ההחלטה המדירה את התלמידים הדרוזים מבתי הספר בחיפה כואבת לי באופן אישי. מורשתנו הייתה ותישאר שזורה בברית אחים עם העדה הדרוזית. על כתפינו כמקשה אחת, לדאוג לשילובם בכל מרקם החיים בחברה הישראלית.

"עלינו לדאוג שהם, שלחמו לצידנו כתף אל כתף, יקבלו תמיד את היחס הראוי להם ובוודאי לא באופן שהדברים נעשו. על ראש העיר חיפה עינת קליש לחזור בה מהחלטתה ולאפשר לאחינו הדרוזים להמשיך ללמוד בעיר, כפי שהיה עד עתה".

גורמים במשרד החינוך במחוז חיפה אמרו ל"ניוזים צפון" כי גישת המחוז היא שלא להתערב בהחלטת עיריית חיפה, נכון לעכשיו, וכי משרד החינוך הוא לא צד בעניין זה כרגע.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות