היערכות של המשטרה לחידוש המחאות בעקבות החלטת הפרקליטות שלא להאשים בהריגה את השוטר מהקריות שירה בסלומון טקה

בכתב החשדות נטען כי בשעות הערב הגיע קצין המשטרה שלא היה בתפקיד ושהה עם משפחתו לפארק ציבורי בקריית חיים, עמו היו אשתו וילדיו, בני ה- 8, 5 ותינוק בן מספר חודשים. באותו זמן היו בפארק גם שלושה קטינים בגילאי 16-14, אשר נפגשו עם קטין אחר, כבן 13.

כשיצא השוטר מהפארק, אשתו אמרה לו כי ראתה את הילד בן ה-13 נותן שטר כסף לנערים ושמעה אותם משוחחים על תשלום נוסף. השוטר ביקש מאשתו וילדיו להמתין לו מחוץ לפארק וניגש לילד בן ה-14 ושאל אותו לפר התשלום. הילד אישר כי נתן 50 שקל. השוטר הציג לנערים תעודת שוטר והורה לאחד הנערים לרוקן את תכולת כיסיו. בשלב זה הצטרף סלומון טקה ז"ל, שהיה כבן 19 בעת האירוע, אל הנערים ושאל את השוטר לזהותו ולפשר מעשיו. השוטר הזדהה שוב כאיש משטרה גם בפני טקה והציג את התעודה המשטרתית, אך בתגובה טען בפניו המנוח כי התעודה מזויפת.

הנערים וטקה החלו ללכת אחרי השוטר ולהקניט ולקלל אותו. כשטקה עצמו מבחין באקדח שנשא השוטר ומלגלג ואומר שגם הוא מזויף. טקה והנערים המשיכו ללכת אחר השוטר ואף לאיים עליו. השוטר שהרגיש מאוים התקשר לתחנת המשטרה ודיווח על כך. הוא הבחין באשתו וילדיו בקרבת מקום ואז החליט להתרחק מהם, כדי לא לסכן אותם והלך לחניה פתוחה כשטקה והנערים מתחילים לידות לעברו אבנים.

שתי אבנים פגעו בשכם ימין שלו ובזרוע שמאל, וגרמו לו לחבלות – פצעי שפשוף ושטפי דם תת עוריים. בשלב זה, שלף החשוד את האקדח, דרך אותו, כיוונו לעבר הנערים והמנוח, במטרה להרתיעם, צעק לעברם להתרחק לאחור ומיד לאחר מכן, כיוון את אקדחו אל האספלט, במרכז הכביש, סמוך לשמאלו של המנוח ומעט לפניו, וירה ירייה אחת, בודדת. הקליע פגע באספלט, ובעקבות הפגיעה באספלט התפצל הקליע וליבת הקליע ניתזה היישר מהאספלט אל בית השחי של המנוח, חדרה אל גופו וגרמה למותו. טקה ז"ל החל לרוץ חזרה לכיוון הפארק, אך לאחר ריצה של מספר מטרים בודדים, התמוטט בעודו מדמם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות