בעקבות ניסיון החיסול של תושב נשר בן 27, ראש העיר לוי בקריאה לשר לביטחון פנים: "תגבר את תחנת משטרת זבולון והשיטור העירוני בעיר"

ניסיון החיסול הנוכחי עם פיצוץ מטען חבלה ברכב ופציעתו הקשה של תושב העיר, אינם המקרים הראשונים השנה של ניסיונות חיסול בעיר נשר.

לכן, יצא לפני דקות ספורות ראש העיר, רועי לוי בקריאה נחרצת לשר לביטחון פנים וכך אמר: "מדובר באירוע ככל הנראה על רקע פלילי שהתרחש באחד מהמקומות ההומים ביותר בעיר ליד גני משחקים. נשר הייתה ותהיה עיר בטוחה למרות ניסיונות של גורמים פליליים לערער את תחושת הביטחון בערים שונות בארץ וגם בנשר כפי שארע היום.

אני שמח שהמשטרה גילתה נחישות וביצעה מעצרים באירועים בנשר. אך לא די בכך, אני קורא לשר לביטחון פנים להגדיל משמעותית את מצבת כח האדם בתחנת זבולון ובנשר ולחזק בצורה משמעותית את השיטור העירוני המבוסס על שיתןף הפעולה בין פקחי העירייה והמשטרה כדי למנוע אירוע כפי שארע היום. אני סמוך ובטוח שהמשטרה תמצה את החקירה ותגיע למבצעים של הפשע החמור שרק בדרך נס לא גבתה חיים של עוברי אורח שכן האירוע התרחש באיסור הומה ושוקק חיים בנשר. לא אסכים שאירועים שכאלה יתרחשו בנשר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות