החלו עבודות השלב האחרון בפרויקט הסדרת רחוב התעשייה בקריית אתא

במסגרת הפרויקט מבוצע שיפוץ נרחב של הכביש לרוחב של כ- 40 מ' כדי להופכו לכביש דו נתיבי ודו מסלולי הכולל הפרדה רחבה ובטיחותית לאורך כל הרחוב. העבודות ברחוב מתבצעות בהמשך לעבודות הפיתוח שנעשו בדרך חיפה, כביש 772, כביש 772א' ורחוב הירדן אשר סוגרים למעשה את כל מערך הכבישים המובילים לצומת 772- התעשייה- זבולון (צומת דשנים). עלות הפרויקט: כ- 50 מיליון שקל.

יעקב פרץ, ראש עיריית קריית אתא: "אזור התעשייה הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי הודות לכניסת יזמים ומשקיעים חדשים לאזור כך שהשקעה באזור זה הינה חיונית להמשך פיתוחה של העיר. מערך התשתיות בעיר שינה את פניו מתוך ההנחה כי פיתוח צירי תחבורה ראשיים יביאו לפיתוח העיר והאזור כולו ויהפכו את קריית אתא לזמינה ונגישה, תוך ניצול הפוטנציאל המרבי שלה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות