מסכמים שנה של עשייה גדולה במרכז למשפחה בנשר. הפעילות תלך ותגדל יותר

נעמי מנדלבאום, מנהלת המרכז למשפחה: "בשנת תש"פ פעילות המרכז עולה מדרגה. לאור החלטת משרד הרווחה על הכללת כל המשפחות לילדים עם מוגבלויות ללא הגבלת גיל, וכן לאור הפעלת תוכניות חדשות במרכז כמו קבוצת בישול לאחים, קבוצת מנהיגות הורים וקורס מנטורינג "הורה להורה"  של הורים לילדים עם מוגבלויות. כל זאת יחד עם המשך פעילות הפנאי וההפגה לכל בני המשפחה, פעילות למידע ומיצוי זכויות ופעילות הסברה ושינוי עמדות."
מנהל המחלקה לשירותים חברתיים, אופיר אבוחצירה סיכם: "השנה שמנו דגש בפיתוח מענים בקהילה למשפחות לילדים עם מוגבלויות. המרכז למשפחה מרכז בתוכו פעילויות ענפות לכלל המשפחה, בנוסף למענים נוספים בקהילה.
המרכז תופס תאוצה ומשפחות מצטרפות מידי יום ונהנות מאיכות השירותים הניתנים במרכז. אני  מודה לעו"ס נעמי מנדלבאום מנהלת המרכז למשפחה שעושה עבודה מקצועית ורגישה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות