כתב אישום חמור נגד הווטרינר העירוני של הקריות לאחר שהשליך כלבה חיה לאשפה ונטש אותה

משפחתה של ג'סיקה הייתה בהלם ובמשך שעות המשפחה בכתה מהידיעה שכלבתם האהובה שכבה במשך יומיים במצב קשה כה, כשהם בידיעה שהיא הומתה בצורה אנושית יחסית.

המשפחה סיפרה כי נתנה לוטרינר 800 שקל בשל זריקת המתת החסד והובטח להם שהגופה תטופל בהתאם. הם סמכו על ג"ק דדיה מאחר ומדובר בווטרינר המשמש כמנהל השירות הווטרינרי של קריית מוצקין, קריית ביאליק וקריית ים.

הפרשה נחקרה על ידי משטרת ישראל בחשד לביצוע עבירות צער בעלי חיים. לאחר שהמשטרה לא מצאה די ראיות להעמדה לדין, התיק נסגר והועבר, לבקשת משרד החקלאות, לבחינת התנהגות הווטרינר בהיבט הפלילי והמשמעתי. לאחר שתובע משרד החקלאות מצא כי השלכת הכלבה לפח האשפה מהווה עבירה בפני עצמה בהיבט הפלילי, הוחלט להגיש  את כתב האישום לעיל.

בד בבד בוחן המשרד פתיחה בהליך משמעתי נגד הווטרינר בחשד להתרשלות רפואית חמורה והתנהלות שאינה הולמת רופא וטרינר. בסופו של ההליך המשמעתי רשאי שר החקלאות על רופא וטרינר אמצעי משעת שונים, החל בהתראה ועד ביטול רישיונו של הרופא לעסוק ברפואה וטרינרית.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות