חזר לחיים – ותרם אופנוע להצלת חיים

"כמה שבועות לאחר המקרה כבר חזרתי לעבוד, לנהוג, לבלות עם משפחתי ועם חברים", סיפר מלצר. "יש לי לקוחות שאפילו לא ידעו שקרה משהו, כי לא נעדרתי להרבה זמן. האופנוע שתרמתי יחד עם משפחתי למען הצלת חיים במסגרת מד"א הוא תודתי הענקית לארגון שהציל את חיי שלי, כשטיפל בי באופן מהיר, מסור ומקצועי.
אם בזכות האופנוע הזה שיגיע במהירות לחולים ופצועים יינצלו חיים אפילו של עוד אדם אחד – לא יהיה מאושר ממני. התרגשתי לפגוש את לביב והבי, פראמדיק מד"א שירכב על האופנוע, ואני מודה למגן דוד אדום מכל הלב, תרתי משמע".
"המקרה של אהרון מדגיש עד כמה במקרים של דום לב קריטי להתחיל לבצע פעולות החייאה במהירות, שכוללות עיסויים ומתן מכות חשמל ממכשיר הדפיברילטור", סיפר פראמדיק מתנדב מד"א איציק שושן. "אני ממליץ לכל מי שיכול להתנדב במגן דוד אדום או לפחות לעבור קורס עזרה ראשונה במד"א, כך שבמקרה כמו זה של אהרון, יוכל להציל חיים".
צילום: מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות