מכה לקליש ועיריית חיפה: היועמ"ש הודיע לפני זמן קצר כי לא יאפשר את קיום המופע לגברים בלבד בהופעה של שטיינמץ ובן דוד

לפני זמן קצר פרסם היועץ המשפטי לממשלה, את עמדתו ובה הוא אוסר על קיום המופע במתכונתו, וכך נכתב בהחלטה: "מקרה של אירוע המיועד למגזר אחד בלבד, מעורר קושי מיוחד וחשד מוגבר להפליה אסורה. משכך, יש מקום כי העירייה תצביע על הצדקה כבדת משקל המתבססת על הבחנה רלבנטית…בתשובת העירייה לא הוצגה הצדקה להבחנה רלבנטית, עקב אופי האירוע, אף לא עולה, כי העירייה שקלה את מכלול נסיבות העניין, וכי נבחנו חלופות העומדות בהוראות פסקת ההגבלה בחוק היסוד…לא הוצגה כל התייחסות לאפשרות לקיים את האירוע באופן שיאפשר גם השתתפותן של נשים בו, אף אם בהפרדה מגדרית או ביצירת אזורים נפרדים.

"בנסיבות אלה, לעמדת היועמ"ש, העירייה לא עמדה בנטל על מנת להבהיר את ההצדקה לקיומו של האירוע במתכונתו הנוכחית המיועדת לגברים בלבד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות