סיום שנה חמישית לנבחרת האקדמיה של נשר

בטקס הסיום הוענקו תעודות למסיימי שכבת י"ב והוענקו מחשבים ניידים למצטייני הפרויקט מכל מחזור. נשאו דברים נשיא קרן אייסף, קרלוס בנעים ורעייתו דארל בנעים, ראש עיריית נשר, רועי לוי, המשנה לראש העיר, אדוה קאופמן, נציגת התורם המאמץ את הפרויקט, אלינה בנדטה, מנכ"ל אייסף ניו יורק, דימה שימלפברב, מנכ"ל אייסף ישראל, תומר סמרקנדי, מנהל המח' לשירותים חברתיים בנשר, אופיר אבוחצירה, עו"ס מור קיסר אהרון המלווה את הפרויקט, מנהלת מקיף נשר, לאה אופיר, מנהלת תחום פרויקטים ואקדמיה באייסף, מירי מרציאנו, מנהלת תוכנית אייסף חיפה, לורן אזרד, הורים, סטודנטים ותלמידים.
קרלוס בנעים, נשיא קרן אייסף, שהגיע לטקס מניו יורק ציין בפני התלמידים כי צוות הפרויקט מחכה לראות אותם כסטודנטים לאחר שרותם הצבאי או הלאומי וכי צוות הפרויקט יוודא כי לא יהיה סטודנט או סטודנטית אשר סיבות כלכליות יחסמו את דרכם לאקדמיה ולא יוכלו ללמוד בגלל מחסור כלכלי.
"פעילות זו מבורכת מאוד, קרן אייסף מלווה את הילדים ואת הסטודנטים במקביל ולאורך תקופת החיים", ציין ראש עיריית נשר, רועי לוי. "בזכות תוכנית זו ועבודה צמודה עם השקעה רבה של המחלקה לשירותים חברתיים, בראשותו של אופיר אבוחצירה ובהובלתה הצמודה של מור קיסר, אנחנו מצליחים להשקיע עוד ועוד בילדי העיר, לעזור להם להשלים את לימודיהם ולהתגייס לשירות צבאי או לאומי משמעותי. אני שמח על הרצון להמשך שיתוף פעולה, ומבקש להודות לקרן אייסף על תמיכתה בנשר".
"פרויקט נבחרת האקדמיה הוא דוגמא לשותפות פורה ומוצלחת בין קרן פילנתרופית ורשות מקומית." אומר תומר סמרקנדי מנכ"ל קרן אייסף לחינוך. "ההשקעה המשותפת של  כל הגופים הלוקחים חלק בפרויקט לצד המחויבות והמסירות של אנשי המקצוע  באגף הרווחה, בבית הספר ושל הסטודנטים החונכים בפרויקט, מאפשר לבני הנוער להאמין בעצמם ולממש את הפוטנציאל הגלום בהם".
קרן אייסף פועלת לצמצום פערים בחברה הישראלית באמצעות הגברת הנגישות להשכלה גבוהה ופיתוח מצוינות ומנהיגות חברתית-אקדמית. הקרן הוקמה בשנת 1977 ע"י אדמונד י'. ספרא ז"ל, גב' לילי ספרא וגב' נינה ווינר והינה קרן מלגות פרטית מהוותיקות בישראל המסייעת לצעירים מבטיחים מהפריפריה החל מתואר ראשון, דרך תואר שני ושלישי וכלה בפוסט דוקטורט בחו"ל.
צילום: ערן גילוורד

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות