בלעדי: כך נראית תערוכת בוגרי החוג לאומנות באונ' חיפה: ציורים של חיילים שטובחים באזרחים, גירוש כפרים והרג. סטודנטים: "יש גבול למה שהאונ' מאפשרת"

רונית שהגיעה כקרובת המשפחה של אחד הבוגרים השנה, אף היא נדהמה לראות את הציורים: "בהתחלה עמדנו ולא הבנו אם אנחנו רואים נכון. ועמדו כמה אנשים סביב הציור של החיילים שיורים באנשים והתחילו לדבר, ואז הבנתי שאני מבינה נכון. איך נותנים לדבר כזה להיות מוצג באוניברסיטה שמקבלת תקציבים מהמדינה?".

פנינו לתגובת אוניברסיטת חיפה, שמצאה הסבר מעניין לתמונת החיילים שטובחים באזרחים.

וכך היא תגובת האוניברסיטה: "התמונה שנשלחה היא רק חלק אחד מיצירת אמנות שמתארת זיכרון פרטי ואישי, מבלי שיש כל כיתוב או סממן אחר לפיו ניתן לקבוע מה מספרת היצירה, וכמו יצירת אמנות, כל אדם יכול להבין סיפור אחר ומשמעות שונה. באוניברסיטת חיפה איננו עוסקים בצינזור של עבודות אמנות של הסטודנטים, כל עוד הן אינן עוברות על החוק" .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות