טקס הענקת אלבומי הנצחה למשפחות שכולות בקרית אתא

בשנת הלימודים החולפת, נפגשו התלמידים בבתיהם של המשפחות, נחשפו לתחנות בחייו של כל חלל אותו הנציחו תוך שימת דגש על  תחביביו וחלומותיו. כל החומרים הכתובים לצד התמונות נאספו ותועדו לכדי אלבום הנצחה שהוגש למשפחות בערב זה.

ד"ר מתי אבני, יו"ר בית יד לבנים בקרית אתא ציין כי תהליך ההנצחה מאפשר למשפחות השכולות  לזכור, לדבר ולשתף במסע הזיכרון האישי והפרטי ומאפשר לדור הצעיר להתוודע לאומץ ליבם של היקרים אשר בנופלם ציוו לנו את החיים.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ מסר: "גבורת הנופלים במערכה, מצטרפת לגבורה המיוחדת של משפחותיהם – ההתמודדות היומיומית עם האובדן. מפעל הנצחה זה, מסמל את הנחישות, את ההקרבה העצמית למען מטרה נעלה ואת תחושת השליחות המהווים את העקרונות שהנחילו החללים למדינת ישראל. יהי זכרם ברוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות