לתושבים בחיפה נמאס מהלכלוך וערימות האשפה שמקיפות אותם. אז החלו להתארגן קבוצות תושבים שמנקים את הרחוב. "ראש העיר צריכה להתבייש שזה מה שהתושבים נאלצים לעשות"

תושב ברמת התשבי, שסובלים גם הם מערימות אשפה וגזם שעומדים לעתים ימים ללא איסוף אמר בכעס: "זה מה שקורה כשהעירייה לא עושה את מה היא מחויבת לו. כשכל העיר מלוכלכת נולדות היוזמות האלו בכל השכונות שזה יפה, אבל למה לעזאזל זה צריך לקרות? למה לא מנקים את העיר האת בחודשים האחרונים? התרגלתי כבר שנציגי העירייה מתעלמים כשמעלים את הנושא הזה, אבל למה התושבים צריכים לנקות את הרחובות? זה תפקיד העירייה שגובה את הארנונה הכי גבוהה בארץ! כדאי שראש העיר תתחיל להתעורר ולהבין שחיפה נראית כמו סלאמס".

שמרית מהדר גם היא אומרת: "ראש העיר יושבת בהדר, שתצא מהלשכה הממוזגת שלה לרגע ותראה את הזוהמה, העכברים, היתושים שחוגגים במקום ובערימות של אשפה ולכלוך ברחובות. היא צריכה להתבייש לשבת במקום כזה ולקבל לשם אורחים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות