לטייל בגליל: להרגיש ולהתפנק כמו באירופה

מה מציעה הווילה לנופשים?

וילת נופש יוקרתית עם 2 סוויטות אירוח ועוד 4 חדרי שינה זוגיים, 3 חדרי רחצה, מטבח מאובזר, סלון מפואר וחצר נופש מדהימה עם בריכה וג'קוזי ספא. כל חדרי השינה מעוצבים בסגנון יוקרתי עם מיטה זוגית נוחה, מצעים וכלי מיטה, מיזוג אוויר, שידות וארון לבגדים, מסך טלוויזיה וממיר הוט עם מבחר ערוצים. אפשרות לתוספת של מיטות ילדים או לול לתינוק בתיאום מראש. 3 חדרי רחצה מאובזרים, חדרי הרחצה של הסוויטות כוללים ג'קוזי מפנק.

וילה Infinity כוללת סלון מפואר עם פינת ישיבה גדולה, מסך גדול 65 אינץ', ממיר הוט, מערכת קולנוע ביתית ופלייסטיישן 4 עם מבחר ערוצים. מטבח מאובזר יחד עם פינת אוכל משפחתית יפה בסגנון יוקרתי ל-10 סועדים. מה כולל המטבח? מקרר גדול, כיריים, תנור אפייה, מיקרוגל, טוסטר, קומקום חשמלי, כלי בישול והגשה, מכונת אספרסו. הסוויטות כוללות מיני מטבחון עם מקרר קטן ופלטה.

לווילה חצר מטופחת ומהנה עם הבריכה פרטית (מחוממת בחורף), ג'קוזי ספא מדהים, מיטות שיזוף ופינות ישיבה, עמדת ברביקיו מאובזרת והנופים היפים של הגליל העליון.

למי זה מתאים?

וילה Infinity מארחת משפחות, זוגות, קבוצות, לינה עם ילדים, ירח דבש, ימי נישואין, ימי גיבוש וכיף, אירועי חברה, מסיבות רווקות, ימי הולדת, סדנאות, כנסים, מתאים גם לציבור הדתי.

יתרונות: בריכה פרטית וג'קוזי בחצר, מיטות שיזוף ופינות ישיבה, פלייסטיישן ומערכת קולנוע ביתית בסלון, מיזוג אוויר, ערוצי הוט, מטבח מאובזר עם מכונת אספרסו, ערכת קפה ותה כולל קפסולות אספרסו, חנייה פרטית מסודרת, אינטרנט אלחוטי.

תוספות: ארוחות, טיפולי ספא ועיסויים אל הוילה יש לתאם מראש בתשלום נוסף.

ציבור דתי: ישנה אפשרות אירוח דתי מסורתי עם בית כנסת קרוב, פלטת שבת ומייחם.

חניה פרטית:
ישנה חניה פרטית בצמוד למתחם.

מיטות ילדים / לולים:
ניתן לקבל מיטות ילדים בתיאום מראש.

אינטרנט אלחוטי:

יש גישה לאינטרנט אלחוטי WIFI.

פינוקים חינם על חשבון הבית:
ערכת קפה ותה, חלב, מים מינרלים, קפסולות למכונת קפה.

וילה Infinity- משמר הירדן

  • 6 חדרי שינה במתחם
  • 4 חדרי שינה בוילה
  • 2 סוויטות יוקרתיות נוספות
  • מטבח מאובזר בכל
  • סלון רחב ידיים
  • בריכת שחייה מרעננת
  • ג'קוזי ספא מפנק
  • מיטות שיזוף ופינות ישיבה
  • פינת מנגל איכותית
  • מתאים גם לציבור הדתי

כניסה / יציאה:
כניסה: 14:00
יציאה: 12:00

לפרטים: כפיר 052-6443805

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות