בלעדי: המשפחות השכולות מפיגוע קו 37 בחיפה בפנייה לקליש: "מנעי הקרנת הסרט 'נאילה והאיניפאדה'. זה הכי אצבע בעין לנו משפחות שכול הטרור. הסרט מראה איך צומחת מחבלת. תעצרי את ההקרנה!"

"יצאנו נגד פעילות תיאטרון אלמידאן שעודדה טרור ושיבחה טרור וערכה הצגות ואירועים לכבוד מחבלים ומרגלים. עכשיו אנו מוצאים עצמנו לצערנו באותו מקום. תיאטרון אלמידאן מקרין סרט הסתה ומשבח מחבלת שישבה בכלא על חלקה בטרור, אלא שהפעם להבדיל מבעבר, זה חמור אף יותר, זה במימון עירוני, במימון כספי תושבי העיר חיפה. בתמיכת בית הגפן ועיריית חיפה.

ראש העיר חיפה, נפגשנו בטקס יום הזיכרון השנה בבית העלמין ליד קבריהם של ילדינו ויקירנו, ראית במו ענייך את מחיר הטרור ושל ההסתה לטרור. אל תתני יד להגברת ההסתה ולקידום הנרטיב הפלסטיני בעיר חיפה, מקומו לא בעיר שלנו.

תודיעי עוד היום כי לא תרשי את הקרנת הסרט הזה בחיפה. תראי לתושבי העיר שאפשר לחיות יחד בשכנות טובה ללא הסתה, כי את חושבת עליהם, על עתידם ועל גורל ילדיהם. המלחמה בטרור אינה מתנהלת רק על ידי כוחות הבטחון, שרשרת הרוע של הטרור נמצאת בכל מקום ומחייבת מלחמה יום יומית בכל מקום בו הוא נמצא ובכל מקום בו מסיתים לטרור, גם אם זה במסווה של סרט דוקומנטרי פמיניסטי.

אנחנו רואים מבעד למסך התעמולה והשקר, האם גם את ד״ר עינת קליש ראש העיר?".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות