דו"ח המשרד להגנת הסביבה: "הזיהום במפרץ חיפה ירד משמעותית בשנים האחרונות". הארגונים הירוקים: "מדובר בדו"ח שנעשו בו מניפולציות והוא רחוק מהמציאות"

 

גם במגמה ירוקה תוקפים את הדו"ח: "מקריאת הדוחות השונים של המשרד המורים על הפחתה לכאורה לאורך שנים היינו מצפים להרגיש שיפור באיכות האוויר, ירידה ניכרת במספר החולים במחלות נשימתיות בקרב תינוקות ועוד. הדוח החדש מלמד כי עיקר ההפחתה נובעת מסגירת מפעלים, וזו הוכחה לרגולציה הכושלת".

גם "הירוקים" בראשות אביהו האן מתחו ביקורת ואמרו: "משרד הגנת הסביבה איבד את הלגיטימיות שלו, ביום שבו העלה את רף האכיפה המחמירה נגד מפעלים מזהמים ל-300 אחוז ולמעשה מיישם הנחות מפליגות ומקיפות כנגד המזהמים. למעשה, המשרד אומר למפעלים, 'אין לי יכולת אכיפה וניטור אמיתי', ומאפשר למפעלים המזהמים 'לחגוג' ולזהם על חשבון בריאות הציבור. המשרד נגוע בניגודי עניינים, חסר יכולת אמיתית לבצע מדידה ואכיפה נגד המפעלים המזהמים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות