עיריית נשר מקדמת תוכנית לסביבה חינוכית מכבדת ובטוחה

"התפיסה העירונית שלנו היא: שחיזוק הקשר ושיתוף פעולה בין כולם הוא המפתח להובלת שינוי", אמרה גליק. יש לנו, לעירייה, להורים, לתלמידים, ולמורים, אחריות משותפת לגבש הצעות ישימות שמשקפות אמירה פשוטה: אצלנו פותרים בעיות בהקשבה ובכבוד הדדי.

מה שמשותף לכולנו ומכוון אותנו זו הדאגה לילדים שלנו", הוסיפה גליק וציינה: "אנחנו מודעים לקשיים, ללחצים שמופעלים על כולם על המורים, התלמידים, ההורים, ואנחנו ביחד נמצא את הדרכים בהסברה, בפעולות שונות, בהקצאת משאבים, להוביל שיח אחר, שיח מכבד, לפתרון בעיות בדרכי נועם ושלום. במסגרת הוועדה נפעל לחיזוק היסודות של ערכים חברתיים התנהגותיים במערכת החינוך כמו עזרה הדדית, עזרה לחבר, אדיבות,  נתינה, והכלת האחר. זו אחריות אישית של כולנו".

מנהלת המחלקה לחינוך, גלי כהן, אמרה: "במפגש עסקנו באחריות שאנו המבוגרים נוטלים על עצמנו בהובלת שיח והתנהלות מכבדים. שמחתי לפגוש הורים המחויבים לקידום סביבה חינוכית, איכותית וערכית, אני רואה בהורי נשר שותפים מרכזיים וחשובים שלי ושל כל מערכת החינוך בעיר".

 

בתמונה מימין לשמאל: אדווה קאופמן, גלי כהן ושגית גליק. צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות