קריית ביאליק הציגה את המיזמים החברתיים שבה

מנכ"ל המשרד, אביגדור קפלן, התרשם עמוקות מיכולות המערכת ושמע מפיה של לילי גונור, עובדת סוציאלית לשעבר באגף לשירותים חברתיים בקרית ביאליק, והים מרותק בית בעצמה על נפלאות המערכת, כאשר ביקר בביתה כדי ללמוד מקרוב על המיזם ועל תרומתו.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי ביקש את תמיכת המשרד להרחבת הפרויקט המבורך למשפחות נוספות ואף הציע לצרף אפשרות לשדר באמצעות המערכת הקיימת את הטקסים והאירועים העירוניים.

בהמשך ביקר קפלן במבנה החדש אליו יועבר בימים הקרובים האגף לשרותים חברתיים של עירית קריית ביאליק. המבנה רחב ידיים ונגיש לבעלי צרכים  מיוחדים ומזמין במראהו, מאובזר בציוד מתקדם ומודרני ומאפשר שמירה מקסימלית על פרטיותם של התושבים המקבלים את השרות.

"המעבר של האגף לשירותים חברתיים למקום החדש ללא צל של ספק ישפר את חווית השירות לציבור", ציין ראש העירייה, "תוך התחשבות בצורכי הפרט".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות