נשר תחגוג עצמאות ברוח הישראלית לכל המשפחה

לראשונה, השנה, יכלול מתחם החגיגות גם מתחם לונה פארק ייחודי לילדים עם שלל מתקנים כמו: באנג'י, קרוסלה, רכבת ומתנפחים.

"אחרי אירוע העדלאידע המרשים בפורים, ואחרי אירוע ענק במסגרתו הצדענו לכוחות הביטחון וההצלה בעיר אנו מצפים גם הפעם לאלפי חוגגים ביום העצמאות", אמר השבוע ראש עיריית נשר, רועי לוי.

לוי הודה לעובדי עיריית נשר ולעובדי רשת המתנ"סים שטורחים בימים אלה על הפקת אירועי העצמאות בעיר ואמר: "אני מזמין את כל תושבי נשר והסביבה, גדולים וקטנים להגיע ולחגוג עמנו 71 שנה לעצמאות מדינת ישראל בסגנון הרוח הישראלית".

יש לציין כי בשל האירועים, ביום רביעי, 8/5/19, ג' באייר תשע"ט, ערב יום העצמאות, דרך השלום מהכיכר של רחוב ברק עד הרמזור ברחוב פרץ/דרך השלום ייסגר לתנועת כלי רכב. שעות סגירה: החל מהשעה 12:00 ועד לגמר החגיגות בסביבות השעה 03:00 (שלוש לפנות בוקר 9/5/19). חניון העירייה יהיה סגור לילה קודם לכן (7/5/19) וכן תיאסר החנייה לאורך דרך השלום בסמוך ל"רמי לוי" ו"בית בלב".

האירוע נגיש לאנשים עם צרכים מיוחדים – לשם כך, יוקצו 5 חניות נכים נוספות ברחוב בר־מוחא, בחניון האחורי של העירייה (חניות בעלי התפקידים האחוריות יוסבו לחניות נכים, באופן חד פעמי). הכניסה לחניון תתאפשר דרך רחוב בר־מוחא, לבעלי תו נכה בלבד, על בסיס מקום פנוי.

מהשיטור והפיקוח העירוני נמסר כי תיאסר הכנסת כלי נשק, חפצים חדים, תרסיסים למיניהם, נפצים, בקבוקי זכוכית, אלכוהול, אופניים על סוגיהם, קורקינטים, ובעלי חיים (למעט כלבי נחייה) למתחם החגיגות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות