הפארק הנגיש הראשון בצפון נחנך בקריית ביאליק

פארק סביון הוא הראשון הנגיש באזור הצפון המאפשר לבעלי מוגבלויות בגילאים השונים מתקני כושר ומשחק.

הפארק כולל בין היתר בריכה אקולוגית, מתקני משחקים לגילאים השונים, מתקני כושר, תאורת לדים מודרנית, ריהוט גן חדיש, שטחי הצללה, אבני נחייה לכבדי ראייה וצמחיית גן מוריקה.

פארק סביון הוקם הודות לסיוע בעלויות ההקמה שניתנו על ידי מפעל הפיס בסך של כ-5.5 מיליון שקלים בבניית הפארק. שותפים נוספים לפרויקט הם הביטוח הלאומי שהעניק קרוב ל 400,000 שקלים עבור מתקני משחק נגישים לבעלי מוגבלויות  ורשות קרן סלילה שהשקיעה  1,000,000 שקלים עבור כבישים. סך כל הפרוייקט נאמד בכ-7,000,000 שקלים.

מנהלת מחלקת בקרת מבנים במפעל הפיס, מגי בכר נשאה דברים באירוע ואמרה: "בעשור האחרון אישר מפעל הפיס מענקים בגובה 33.5 מלש"ח לעיריית קריית ביאליק. נמשיך להשקיע בפיתוחה של העיר גם בשנים הבאות."

ראש העירייה אלי דוקורסקי מסר: "הקו המנחה שלי כראש העיר הוא השקעת משאבים נכבדים בשדרוג התשתיות הציבוריות בשכונות הוותיקות לצד פיתוח שכונות חדשות כדי להבטיח את רמת השירותים הגבוהה לכלל התושבים בכל חלקי העיר. כעיר המקדמת את נושא הנגישות, הקמנו פארק נגיש באופן מלא לבעלי צרכים מיוחדים כולל מתקני הפארק".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות