דרמה בעירייה בקריות היום: חוקרי להב 433 הגיעו למשרדי העירייה. בכירים מאוד בעירייה נחקרו בחשד לקבלת שוחד ולעבירות הגנת הפרטיות

לפי הודעת המשטרה, העבירות המיוחסות לבכירים הם אלו: "נוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחה הבוקר להב 433, היחידה הארצית לחקירות הונאה בחקירה גלויה. בשעות הבוקר עוכבו שני חשודים, נבחר ציבור ועובד ציבור ברשות מקומית לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, שיבוש הליכי משפט עבירות על הגנת הפרטיות וכן עבירות נוספות."כמו כן, זומנו לחקירה באזהרה חשודים נוספים בהם נבחר ציבור בכיר ועובדי ציבור נוספים ברשות המקומית החשודים כל אחד על פי חלקו בחשדות האמורים. מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בשיתוף עם הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים ומלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות.

"משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לפגיעה בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים".

כאמור מדובר בדבר שירעיד עד מאוד את העיר והעירייה וההשלכות שלו יהיו מרחיקות לכת עבור העירייה והעיר, אם יתבררו כנכונות. כאמור, שמם של שני הנחקרים הבכירים נותר לפרסום רק ביום רביעי בבוקר.

נמשיך לעדכן.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות