פסולת של אחד היא הזהב של האחר – קריית ביאליק בראש פרויקט סימביוזה תעשייתית

ביום שני התקיים המפגש הראשון של הפורום המוביל במרכז הלוגיסטי של עיריית קריית ביאליק באזור התעשייה. ראש העירייה, אלי דוקורסקי בירך את הנוכחים והודה לשר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן על בחירתה של קריית ביאליק כעיר המובילה את הפרויקט: "אנו משיקים פיילוט לאומי ארצי שעתיד להביא שינוי משמעותי לאזורנו הן מבחינה כלכלית והן מבחינה אקולוגית".

דוקורסקי הודה לכל השותפים למהלך וציין את מנהלת מנהלת אזור תעשייה קריית ביאליק, סימה הרשמן, שרתמה את הגופים והארגונים לתהליך המאתגר. עוד ציין דוקורסקי כי אזור תעשייה קריית ביאליק נבחר עקב היותו אזור תעשייה גדול בעל 707 דונם, בו פועלים כ־1000 בתי עסק מגוונים המעסיקים כ־5000 עובדים עם נגישות מצוינת לכבישים ארציים כגון כביש 22 ו־4.

באזור התעשייה קריית ביאליק פועלים כיום מפעלים מתחום העץ והמתכת לסוגיה, צביעה וניקוי מתכות ,תעשיית בטון ,מוסכים ,פלסטיקה ,קבלנות משנה לתעשיות ביטחוניות ועוד, דבר המאפשר הגברת שימוש וייצור חוזר ,שיפוץ , מחזור, השבה תוך הקטנת פליטות ,פסולות ,תוצרי לוואי והטמנה המייצרות מקור רווח .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות