ראש עיריית נשר, רועי לוי עם אנשי העירייה ביוזמה מיוחדת להתקנת גלאי עשן בבתי הקשישים בעיר

נתוני העבר מלמדים כי האוכלוסיות הפגיעות ביותר כתוצאה משריפות הפורצות בבתים הם בני הגיל השלישי. גלאי העשן מתריע בזמן אמת ומעניק זמן תגובה ומילוט יקר. בכוחה של מתן התרעה שכזו לשנות את תוצאות האירוע ככל שפרץ, ולא לחינם ברשות הכבאות משננים השכם וערב את מטבע הלשון כי גלאי עשן מציל חיים.

לוי הסביר במהלך ההתקנה: "גלאי העשן שהותקן הוא גלאי עשן עצמאי המצויד בסוללה שאמורה להספיק לעשר שנות שימוש. הגלאי לא דורש טיפול או אחזקה. העירייה תמשיך להתקין עד אשר יותקנו בכל הבתים הזקוקים על פי המחלקה לשירותים חברתיים והעמותה לקשיש".

בפתיח למבצע נטלו חלק ראש העירייה רועי לוי, סגן מפקד תחנת חיפה סגן טפסר יצחק סוויסה, מפקד תחנת הכבאות בנשר להב איתן שטרית, המשנה לראש העיר, אדוה קאופמן, מנהל המחלקה לשירותים חברתיים, אופיר אבוחצירה, ומנהל העמותה לקשיש בנשר, רובי אברמוביץ. "מדובר בסנונית ראשונה במבצע רחב. העירייה תפעל אך ורק למען תושבי העיר".

מפקד תחנת הכבאות האזורית חיפה טפסר משנה חזי לוי מסר: "אנו קוראים לשאר הרשויות ליצור עמנו שיתופי פעולה שכאלה ולצאת במבצעים דומים של התקנת גלאים בקרב אוכלוסיות הנמצאות במעגל הסיכון להיפגעות. בכוחנו לעשות את השינוי, וכסמכות מקצועית וגורם מנחה נשמח לתרום את חלקנו ככל שנדרש".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות